Orfeus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har kjøpt en Asus 1015B mini-PC. Fungerer greit, den, men jeg tror den har litt lite minne, så jeg tenker å utvide fra 1 til 2 GB, selv om jeg vet at jeg ikke akkurat får noen spillmaskin på den måten. Og det koster jo bare ca 150 kr... MEN: Er det noen som vet om det er vanskelig å gjøre det? Må man være en killer på sånt noe og skru PCen halvt fra hverandre, eller er det bare å skru av et lokk og lirke ut det gamle og sette inn det nye, liksom? Jeg er - som man skjønner - amatør på området... Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 det er ganske lett. er en liten luke på baksiden som er festet med skruer. under der ligger ramen. fant faktisk en video om hvordan man bytter: Lenke til kommentar
Orfeus Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 det er ganske lett. er en liten luke på baksiden som er festet med skruer. under der ligger ramen. fant faktisk en video om hvordan man bytter: Tusen takk for fantastisk raskt og så nyttig svar som tenkes kan!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå