Gå til innhold

Rosa hår - meninger


Anbefalte innlegg

Rosa hår kan være stilig. Blir vel ofte forbindet med "scene-stilen" selv om det ikke trenger å være tilfelle. Hadde selv min naturlige lysblonde farge og knallrosa under for ca 10 år siden, var for pysete til å ta den helt ut. Kunne godt tenkt meg å prøvd det igjen, men bor desverre på "bygda" for tida og tror de i nabolaget ville gitt meg for mange rare blikk...

 

Uansett, rosa hår gjør deg verken penere eller mindre pen. Det gir deg som de andre har sagt mer oppmerksomhet, både av den gode og ikke så gode sorten. Viktigste er jo at du finner en rosa-nyanse som passer din hudtone ihvertfall, og en frisør som virkelig kan farging. Invester også i produkter som bevarer fargen. Har hatt rødt hår tidligere og slike sterke farger falmer fort og da blir ikke fargen noe fin i det hele tatt.

 

Dette bildet gjør at jeg får lyst til å farge mitt rosa også :p

685087-12-1312014877563.jpg

Edit: Er selv 25. Så lenge du kler deg som en 25-åring så ville jeg ikke sett på deg som en fjortis om du hadde rosa hår.

Endret av Roamine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, rosa hår :thumbs: Hadde det ikke vært for at jeg for tiden har ganske mørk hårfarge skulle jeg gjerne ha bleket det helt hvitt og hatt rosa i.

 

Når man først skal voldta håret sitt med sterke farger som må gjenfarges ganske ofte, selv med den beste behandling, vil jeg anbefale at du prøver Elumen serien fra Goldwell. Bedre permanent hårfarge har hverken jeg frisøren min vært borti! Latterlig skånsom for håret og samme holdbarhetstid som vanlige farger.

Selges egentlig bare til salonger, men Internett har mange smutthull.

Endret av Flying
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...