Gå til innhold

Rosa hår - meninger


Anbefalte innlegg

Okay, jeg er en jente på nesten 25 år, og jeg har såå lyst til å farge håret rosa be4 it's 2 late. Før jeg blir for gammel. Akkurat nå har jeg en skikkelig streit og kjedelig farge, vanlig lysebrunt hår. Og jeg har så lyst på lyserosa hår, men vet ikke om det vil passe til meg. Men det er litt på siden.

 

Det jeg lurer på er: Hva tenker dere om jenter med rosa hår? Tenker dere automatisk "fjortis"? Altså, hvis jeg skal farge håret rosa, så blir det gjort nøye, jeg skal gå til frisøren, og være ekstremt pirkete, ikke noe som muligens blir mislykka, mens som blir vellykka. Omtrent en slik rosafarge, ganske lyserosa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt mine perioder med rare hårfarger før, alt fra null hår til skikkelig oransj mislykka blekehjemmefarging. Jeg bare lurer på om det er verdt det. :)

 

PS, skremmer rosa hår vekk skikkelige menn? Haha.

 

Da er de ikke skikkelige. ;)

 

De hårfargene som har vært vist her i tråden er ikke spesielt avskrekkende. Kombineres det med sære piercinger, frisyrer og bekledning vil du kanskje kunne skremme i fra deg en og annen sart sjel, men jeg har inntrykk av at det det dreier seg om her er ei vanlig nabojente som har lyst på HubbaBubba-rosa hår. Det er faktisk ganske søtt, spør du meg. ;)

Lenke til kommentar

Spørs jo litt på hvordan resten av klesstilen din er. Og evt hva du jobber som. (Lurt med rosa hår hvis man er advokat feks?)

Du har tydligvis ikke sett den dere filmen du, men hu rosa advokaten. :!:

 

Edit: Greit nok, hun var blond med rosa klær. Men det blir omtrent det samme.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...