Knarkhild Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Okay, jeg er en jente på nesten 25 år, og jeg har såå lyst til å farge håret rosa be4 it's 2 late. Før jeg blir for gammel. Akkurat nå har jeg en skikkelig streit og kjedelig farge, vanlig lysebrunt hår. Og jeg har så lyst på lyserosa hår, men vet ikke om det vil passe til meg. Men det er litt på siden. Det jeg lurer på er: Hva tenker dere om jenter med rosa hår? Tenker dere automatisk "fjortis"? Altså, hvis jeg skal farge håret rosa, så blir det gjort nøye, jeg skal gå til frisøren, og være ekstremt pirkete, ikke noe som muligens blir mislykka, mens som blir vellykka. Omtrent en slik rosafarge, ganske lyserosa Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 du er allerede for gammel.. om jeg hadde sett deg sånn hadde jeg tenkt: WTF?? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 majoriteten av det norske folk er ikke eksentriske nok for et slikt "stunt". dessverre Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Du lever bare én gang. Bedre å angre på noe du har gjort, enn på noe du ikke har gjort. Jeg sier go for it. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Selv dømmer jeg ikke folk kun ut i fra hårfrisyre, så jeg ville ikke tenkt fortiss med mindre du hadde oppført deg som en. Så lenge det blir gjort skikkelig, så kan det blir kult det. Syntes det er litt vanskligt og svare på uten og kjenne deg fra før, sikkert ikke alle som hadde kledd rosa hår. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 30. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Vanskelig, vanskelig. Jeg liker oppmerksomheten jeg får fra å være ordinær og anonym, men samtidig er det noe sprøtt og gøy med rosa hår. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Vel, rosa hår vil definitivt gi deg mer oppmerksomhet, både av den positive og den negative sorten. Hvis det er noe du føler deg ukomfortabel med bør du kanskje revurdere. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 30. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har sett mange som har farget håret rosa i det siste, og jeg har gått med denne drømmen siden 2008 eller noe. Tror det blåser opp en vind av knæsje hårfarger snart. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Nei, mine stemme går til rosa hår. Skulle du angre, kan du altids farge det til noe annet. Men om du ikke gjør det, vil du kanskje angre for resten av livet Er kun en måte og være sikker på, og det er og prøve. Endret 30. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 30. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Har hatt mine perioder med rare hårfarger før, alt fra null hår til skikkelig oransj mislykka blekehjemmefarging. Jeg bare lurer på om det er verdt det. PS, skremmer rosa hår vekk skikkelige menn? Haha. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Ville heller prøvd med parykk. Det kaaaaaan funke om du er ubeskrivelig deilig, men da vil du mest sannsynlig kle alt annet også. e:Rosa hår hadde ikke skremt meg bort. Hadde derimot blitt mer interessert i deg, noe annerledes er spennende. Endret 30. september 2011 av Vowels Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Har hatt mine perioder med rare hårfarger før, alt fra null hår til skikkelig oransj mislykka blekehjemmefarging. Jeg bare lurer på om det er verdt det. PS, skremmer rosa hår vekk skikkelige menn? Haha. Da er de ikke skikkelige. De hårfargene som har vært vist her i tråden er ikke spesielt avskrekkende. Kombineres det med sære piercinger, frisyrer og bekledning vil du kanskje kunne skremme i fra deg en og annen sart sjel, men jeg har inntrykk av at det det dreier seg om her er ei vanlig nabojente som har lyst på HubbaBubba-rosa hår. Det er faktisk ganske søtt, spør du meg. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Merkelige folk her Hallo rosa hår! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Ikke vær så grå håra nå, mye bra med rosa hår. Rosa hår kan være sexy på en pen person, morsomt på en klovn, og man er lett og finne igjnen på konserter. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Stemmer for at du går for det! Sånt rosa hår er digg Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 30. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Da gjelder det bare å finne den beste salongen i området her til å utføre den slags. Har såååå lyyyst! Skal gjennom "konsultasjon" først, så klart. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Spørs jo litt på hvordan resten av klesstilen din er. Og evt hva du jobber som. (Lurt med rosa hår hvis man er advokat feks?) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Spørs jo litt på hvordan resten av klesstilen din er. Og evt hva du jobber som. (Lurt med rosa hår hvis man er advokat feks?) Du har tydligvis ikke sett den dere filmen du, men hu rosa advokaten. :!: Edit: Greit nok, hun var blond med rosa klær. Men det blir omtrent det samme. Endret 30. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
lisA- Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Så lenge du klarer å bruke klær som matcher, så ser det ikke helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå