alex100 Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 jeg jobber nå hardt med å lage små bilder av bildene i stedet for å gjøre de store bildene mindre i size. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Der f.eks... Du har jo to FanBus kontrollere i fronten med masse lys og greier så hvorfor ikke spikke den inn i det ledige 5.25" dekselet ditt.. PS! det er faktisk min front du ser på bildet Hvilke deksler bruker du på 5.2" enhetene? Lenke til kommentar
DCP Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 du kan sette den bak det ledige dekslet, å stealthe den lage noe vippe mekanisme på dekselet Hvorfor ikke modde hele soundcontrolleren? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Der f.eks... Du har jo to FanBus kontrollere i fronten med masse lys og greier så hvorfor ikke spikke den inn i det ledige 5.25" dekselet ditt.. PS! det er faktisk min front du ser på bildet Hvilke deksler bruker du på 5.2" enhetene? Hehe du tenker på Cd-Rom'ene mine eller?? jeg flekka av alt av deksler, og spraylakka de i mattsvart... la på to strøk og slik ble de seende ut.. Du likte de eller?? jeg har masse lakk til overs så jeg kan sikkert gjøre det på dine og hvis du bor i nærheten... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 nå har jeg laget små gif-bilder som linker til de store jpg bildene på hele siden. går det raskere nå? *ønsker tilbakemelding* Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 anyone? tar det VELDIG lang tid å få fram bildene fortsatt? Lenke til kommentar
daho Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 anyone? tar det VELDIG lang tid å få fram bildene fortsatt? ja Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 anyone? tar det VELDIG lang tid å få fram bildene fortsatt? ja hvilke bilder er det du tenker på da? de små som du trykker på for å få de store eller de store bildene som blir linket til? Lenke til kommentar
daho Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 alle, jeg kan legge bildene dine på en raskere server, hvis du vil? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 alle, jeg kan legge bildene dine på en raskere server, hvis du vil? takker for tilbudet, men jeg takker nei. skal oppgradere linjen om ikke så alt for lenge uansett, og jeg har ikke hørt noen andre som har klaget på at det går så veldig treigt å laste bildene. så jeg klarer meg. dessuten har jeg ikke allverdens med trafikk på siden min. dessuten hadde jeg 103 hits i går på siden. gjennomsnitt er 10. så det forklarer vel at det var uvanlig mye trafikk i går. men igjen: takker for tilbudet. Lenke til kommentar
resac Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hehe, noen andre en meg som synes den soundcontrolleren er fordømte stygg? Jeg har tapa min fast inni kabinettet oppå strømforsyningen den er ikke noe kunstverk nei :wink: men det skal vel gå å kunne spraye den med svart lakk? å stappe noen bomullsdotter i microfon hullene og spraye er vel ikke så dumt. noen andre ideer? Jeg reiv av d dekslet på sound ctrl min.. lagde de samme hullene i diskett-brønnen min og monterte den der.. slapp jeg d stygge dekslet! Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 du sier du har brukt masse tid og penger på å få et fint kabinett, men nå ser det helt ut som alle andre, med firkantet vindu, og et par katoder++ jeg for min del fortetrekker heller å ha et standard grått kabinett, eller et overmoddet, med vindu som i allefall ikke er firkantet.. gjerne et chief teck, for da er det bare om å gjøre å lage fetere enn andre, som har hatt samme utgangspung .. men men.. smaken er som baken,, den er delt .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå