mobilen.no Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Satser på tilbehør til nettbrett. Her er Logitechs høstnyheter Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Keyboard case nomineres herved til årets minst gjennomtenkte produkt. Leveres det med spisepinner man kan teipe fast til fingrene for å unngå å bøye håndledd til nye ekstremer? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ser at kanten på tastaturet kan være i veien, men de fleste bærbare PC'er er nå like flate vell? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det burde vært mulig å vinkle tastaturet oppover. Ellers, så er jeg enig i at kanten ser ut til å være alt for høy. Men husk at dette ikke er for å skrive romaner på. Det er for å få et tastatur som i det minste er litt brukbart! Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ehh... ser ikke vits i å kjøpe Logitechs Tablet Keyboard for iPad til 549, når jeg kan få et vanlig Apple Wireless Keyboard for 50,- kroner mer. Det eneste jeg savner med Apples tastatur er et futteral. Logitechs tastatur mangler jo F-taster, så da er det ikke like bra å bruke det på en vanlig PC. Jeg regner med at de sikkert blir å gjøre det samme som Targus, at de ikke gidder å lage et skikkelig europeisk layout med L-formet entertast og den ekstra <>-tasten ved siden av den venstre shift-tasten. Lenke til kommentar
Inventium Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Satser på tilbehør til nettbrett. Rettere sagt: Satser på tilbehør til iPad. Det er irriterende at et så stort selskap kun skal fokusere på en bedrift, det mest innelukkede og en-gang-i-året-innovative selskapet som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg