_Brukernavn_ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Homm6 er vel mest interessant, til tross for at det er Ubisoft. Men er i gang med homm3 igjen nå, så klarer meg om Ubisoft er i overkant frekke med DRM mas. Det blir ikke DRM på H6. Du må registrere ved install, men dette kan også gjøres uten internett. Etter det trenger du aldri internett for å spille, men ved å være koblet til nettet så får du en del fordeler. De prøver altå gulroten i stedet for pisken til en forandring. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvilket spill er bilde nr 2 i hovedbildet hentet fra? Altså det til høyre for BF3. Googlet litt om Dark Souls, men virket ikke som at bildet passet inn der. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det blir ikke DRM på H6. Du må registrere ved install, men dette kan også gjøres uten internett. Etter det trenger du aldri internett for å spille, men ved å være koblet til nettet så får du en del fordeler. De prøver altå gulroten i stedet for pisken til en forandring. Jaså? Det lover godt. Frista til å forte meg gjennom homm3 nå så jeg får litt tid med homm4 også før sekseren kommer. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 jeg fikk rage i posten om lørdagen, men siden jeg valgte å kjøpe en lovlig versjon som krever steam så må jeg vente til langt uti uka føre jeg får installert det. ARG! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Rage kan installeres på Steam allerede nå, men du må altså vente til fredag med å få spilt det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) vel du har delvis rett. jeg fikk ikke spillt føre fredagen, mene det ville heller ikke installere seg føre 7 okt. mulig det er anderledes hvis du kjøper den nedlastbare versjonen. jeg liker å ha spillet fysisk så jeg gikk for den som vanlig. Endret 9. oktober 2011 av Spirre Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ok. Ja, jeg bestilte på Steam, så fikk pre-loadet tidlig. Synd spillet har hatt en så trøblete release, men jeg bruker nVidia-kort så det har vært få problemer for min del. Leste et sted at folk som bruker Battlefield 3-drivere på AMD-kort har 100% sjanse for crash to desktop når de starter Rage. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Akk, handlet mørke sjeler på platekompani på fredag, og så havnet jeg på operasjonsbordet dagen etter. Jaja, overlever vel en ukes venting til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå