Øystein.F. Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Om storleiken er viktig for deg vil oktober bli ein saftig månad. Les hele saken Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hmmm, det er noen som faktisk har interesse av spill, selv om man ikke er interessert i skytespill...så ikke dra alle over en kam her... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Masse godsaker her ja Det blir nok mye Rage, litt usikker på Demon Souls og Batman. Var ikke så begeistret for det siste Batman. Forza kan muligens bli kjøpt også, da jeg har litt lyst på ett "relaxation"-spill Battlefield blir selvsagt skaffet, og har allerede Heroes 6 i bestilling! Mye godt Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Hmmm, det er noen som faktisk har interesse av spill, selv om man ikke er interessert i skytespill...så ikke dra alle over en kam her... Anar ikkje kva du siktar til no. Har ikkje drege nokon kam over noko som helst. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hmmm, det er noen som faktisk har interesse av spill, selv om man ikke er interessert i skytespill...så ikke dra alle over en kam her... Anar ikkje kva du siktar til no. Har ikkje drege nokon kam over noko som helst. Om du enno ikkje har fått med deg at årets store slag står mellom Battlefield 3 og Modern Warfare 3 har du sannsynlegvis ikkje den heilt store interessa for spel, og du har rota deg inn på denne artikkelen utan å heilt vite kvifor. Skal vi tru og stole på EA er det i alle fall dette som er haustens store slag. Det var nok dette han siktet til? Men jeg trur det er humor Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Det var nok dette han siktet til? Men jeg trur det er humor Hehe, det var sikta mot at dei spelmedia ein gjerne les om ein er interessert i spel har vore ganske hyppige på denne kampen. Om det er bra eller dårleg å like skytespel har eg ikkje sagt noko om Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Savnar faktisk Disgaea 4 på den lista der. Det kjem ut den 28. oktober og er ganske bra. Kosar meg med min kopi frå statane no 1 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Hehe, var ikke meningen å dra den så langt da... Men dumpet ihvertfall ikke innom artikkelen og ikke skjønte hvorfor jeg var der... Gleder meg vel egentlig mer til november kjenner jeg, med enda flere toppspill som slippes (og en slank lommebok skjønner jeg...) Endret 30. september 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Må vel kjefte litt på deg, da, ( ) selv om artikkelen var morsomt skrevet, siden du utelater The Book Of Unwritten Tales, som endelig får engelsk utgivelse etter to år ute på tysk. Mange mener dette er det beste de har vært ute for siden de fant en ostehøvel hjemme for første gang, og nå får endelig resten av verden se om det var verdt å vente på eller ikke. Endret 30. september 2011 av radiohodet 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ser fram til Dark Souls, Forza 4, BF3, og Bleach Soul Resurreccion. Men pengene er allerede tømt, så spørrs når de kommer i hus. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hmmm, det er noen som faktisk har interesse av spill, selv om man ikke er interessert i skytespill...så ikke dra alle over en kam her... Du sier virkelig noe der, bror! Lenke til kommentar
Eleth Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har spilt Heroes VI en hel del. Det er så koselig atte, men skal bli godt å få barndoms sykdommene i betaen vekk og kose seg med et fullverdig spill! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har spilt Heroes VI en hel del. Det er så koselig atte, men skal bli godt å få barndoms sykdommene i betaen vekk og kose seg med et fullverdig spill! Enig Den har faktisk fått en god del av sjarmen tilbake Minner meg mye om 3eren Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Demon's Souls skal jeg har, lurer litt på Rage også. Guardian Heroes så lekkert ut, men tviler vel litt på at det er lekkert nok til å kjøpe en Xbox. Kommer ikke tilfeldigvis på PS3 eller PC også? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Dark Souls, Batman: Arkham City og Might and Magic Heroes VI, så enkelt. Setter pris på at Dark Souls er øverst på lista der. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Digger det faktum at Rage er på vei i posten as we speak Har i tillegg pre-ordret BF 3, Dark souls, Forza 4 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Liker slike artikler som gir et overblikk for oss som bare følger sånn halvveis med på om det kommer noen interessante spill. Men jeg savner definitivt informasjon om hvilken plattform de ulike spillene kommer til! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har forhåndsbestilt BF3 Limited Edition, Dark Souls Limited Edition, Rage Anarachy Edition og Forza 4. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Homm6 er vel mest interessant, til tross for at det er Ubisoft. Men er i gang med homm3 igjen nå, så klarer meg om Ubisoft er i overkant frekke med DRM mas. Arkham Asylum såfremt de unngår Games For Windows makkverket denne gangen. Edit: Mer Games for Windows Live ser jeg. Hopper nok over den da. Endret 30. september 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Oktober blir dyr, forza4, rage, fm2012 og sikkert en del annen snacks også, når det blir kaldt ute er det deilig å slå ihjel tida med topptittler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå