Peddarn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg tok "CanYouRunIt" testen på systemrequirementslab.com for Battlefield 3 igår. Jeg oppdaget at jeg nådde alle krav, bortsett fra Pixel Shader verjson. Det stod at jeg har PS verson 4.0, og at 4.1 var kravet. - Jeg har et ATI HD 4870 grafikkkort, og det ble godkjent. Det som ikke ble godkjent var at jeg hadde Pixel Shader Versjon 4.0, da spillet krevde 4.1. Først av alt: Har dette en betydning for om jeg får spillt Battlefield 3 eller ikke? Og for det andre, hvorfor har mitt 4870 kort 4.0 versjon, når min kamerat sitt eldre kort 4850, har versjon 4.1? Selv min bærbare skole pc med HD 3870 har versjon 4.1. Er det mulighet å oppdatere til versjon 4.1? Takk for svar på alle mine spørsmål. God helg 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har du Windows XP? Er litt rot med den deteksjonen der bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Peddarn Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Oops det glemte jeg å nevne. Jeg har Windows Vista 64 bit SP 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke stol 100% på disse "can you run it"-type websider. Uansett, HD4870-kortet ditt vil kjøre spillet, no worries. Lenke til kommentar
Peddarn Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Ikke stol 100% på disse "can you run it"-type websider. Uansett, HD4870-kortet ditt vil kjøre spillet, no worries. Det var godt å høre. Thanks, Chuck Lenke til kommentar
Peddarn Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Jeg lurer fortsatt på om det er mulig å oppdatere PS-versjon, og hvorfor elde skjermkort har nyere PS-versjon. Any takers? Anyone at at all? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kan ikke være så enkelt som at du ikke har installert de nyeste driverene da? AMD/ATi slapp 11.9 pakka igår! Installer den og se om det hjelper! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Jeg lurer fortsatt på om det er mulig å oppdatere PS-versjon, og hvorfor elde skjermkort har nyere PS-versjon. Any takers? Anyone at at all? HD4870 har pixel shader 4.1, det er bare Can You Run It som forteller deg ukorrekt informasjon. Derav min kommentar om at du ikke må stole 100% på slike sider. Men til spørsmålet, nei det går ikke. Det er hardwaremessig avhengig, og kan ikke endres. Endret 30. september 2011 av Smirnoff Lenke til kommentar
Peddarn Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg lurer fortsatt på om det er mulig å oppdatere PS-versjon, og hvorfor elde skjermkort har nyere PS-versjon. Any takers? Anyone at at all? HD4870 har pixel shader 4.1, det er bare Can You Run It som forteller deg ukorrekt informasjon. Derav min kommentar om at du ikke må stole 100% på slike sider. Men til spørsmålet, nei det går ikke. Det er hardwaremessig avhengig, og kan ikke endres. Okay greit. Ja jeg har de nyeste driverene, 11.10 faktisk. Takk for hjelpen folkens, digger dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå