kaian Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Bruker: kaian Objektiv: Fujinon 23mm/2 (fastmontert på Fuji X100) Deltakernivå: Kandidat Annet: Jeg begynner å få endel erfaring med X100 til gatefoto og portretter, og vil nok gjøre litt av det, men jeg vil og benytte anledningen til å bli flinkere til å ta helt andre typer bilder med dette kameraet: "makro", tette utsnitt, landskap, action?, natt? Index for mine favoritter i tråden: Endret 1. oktober 2011 av kaian Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 1/10/11 Følger strømmen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Jeg ser myr, men var är myrorna? Et godt bilde både på årstiden og menneskets inngripen i naturen. Endret 1. oktober 2011 av k.n.b Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Bildet oser fredfull høststemning. Tar X100-en din fargebilder også, altså? :!: Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fin høststemning. Ser faktisk ut som en plass jeg satt på elgpost for noen år siden. Artig at noen bruker x100. Prøvde den i sommer, og solgte nesten alt jeg hadde av kamerautstyr på flekken. Blir spennende å følge videre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ettersom jeg hadde Olympus XA som eneste kamera i mange år, så tror jeg gjerne at X100 er fin allrounder. Har sansen for slike "følg strømmen" bilder - forsvant tåken utpå dagen? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Takk for hyggelige kommentarer! 2/10/11 Landmineutsalget Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Landmineutsalget er foreviget i full overensstemmelse med kunstnerens intensjoner med installasjonen. Får en tro. Hvor kan jeg sende portrettene du tok på forrige treff? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her var vi midt inne i Tomsiland, ja. Herlig campingvognbilde "with a touch". Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takk for portrettene Bykatt! (Håper ikke du angrer allerede...) k.n.b: Jeg tror Tomsi kunne likt den lokasjonen der. Lenge. 3/10/11 Hun ville leie meg rundt i London Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg spiller banjo, fikk du telefonnummeret hennes? Hadde ikke vært feil å jamme med hun der Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Her var vi midt inne i Tomsiland, ja. Herlig campingvognbilde "with a touch". Skjønner ikke hva du mener k.n.b: Jeg tror Tomsi kunne likt den lokasjonen der. Lenge. Muligens Tøft bilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tre flotte bilder...med ulike motiver. Stemning over dis-bildet, og de campingvognene var friskt komponert.Kjekk guide for London trip også.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 k.n.b: Jeg tror Tomsi kunne likt den lokasjonen der. Lenge. Muligens Har mine mistanker ja. Dagens var jo svært livlig, ikke minst i forhold til de foregående. Finnes det mange sånne rundt om kring på gata? Tror jeg må følge etter en gang... Vi får forhåpentligvis mer av dette. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fine bilder Kaian Det siste utmerket seg nok ekstra godt hos meg! Mulig det er fordi jeg vet du mestrer gatefotografi meget godt og at du overbeviser hver gang Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Takk for hyggelige oppmuntringer! @Teddy: jeg synes du skal ta med banjo'n jeg, og rusle oppover Karl Johan en kveld 4/10/11 Det er sjelden jeg retter kameraet mot det trynet her, men i mangel av annen inspirasjon får det gå. Selvportrett Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Latskap? Endret 4. oktober 2011 av Bykatt Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Latskap? Utvilsomt! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Latskap? Eller engasjement Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Latskap? Eller engasjement Klikket du på linken? Det forklarer hvorfor det er latskap... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå