V. Haugen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Tyske mobilnettsteder har laget sin egen prototyp av Apple-telefonen. - Det er 98 % sikkert at iPhone 5 ser slik ut Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Håper inderlig de har rett - 4 tommers skjerm hadde vært SÅ digg! Lenke til kommentar
stiangr1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da vet vi hvordan GSIII kommer til å se ut :!: Beklager, men jeg kunne ikke dy meg. 8 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Helt utrolig om de klarer å plassere et bra batteri, pluss all hardware inni en så tynn enhet! Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da vet vi hvordan GSIII kommer til å se ut :!: Beklager, men jeg kunne ikke dy meg. Kan ikke du lage en mockup av sgs3 da, saa kan vi se hvor rett eller feil du tar naar den kommer? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Den høres usannsynlig tynt ut ja. Trodde det var 3.7", men det er mulig ryktene blander seg med 4S men får ikke helt målene til å stemme med 4" skjerm, hjemknapp, batteri og en fysisk stor a5 cpu Endret 30. september 2011 av anordne Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det blir interessant å se hva fanboys sier om størrelsen når den kommer. Så får man sammenligne med de gamle debattene: 3,5" er jo som kjent den eneste størrelsen som er brukbar 3 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Den høres usannsynlig tynt ut ja. Trodde det var 3.7", men det er mulig ryktene blander seg med 4S men får ikke helt målene til å stemme med 4" skjerm, hjemknapp, batteri og en fysisk stor a5 cpu Ja, med de lengde/bredde-målene og en 4" skjerm, så blir det knapp plass til både home button nederst og høytaler/videochatkamera øverst. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Oval hjem knapp? Hvorfor? Syntes ikk det ser spesielt sexy ut.. Edit: Sett noen ovale knapper som kan se greier ut. Men ikke om det blir en slik lang oval grop som det ser ut som på bilde under (spoiler) Endret 30. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Likte videoen. Om den blir seende slik ut er det ikke meg imot. Da får den fortsatt plass i lomma på regnjakka. (Det er et must når man bor i Bergen.) Så lenge den gjør det er en større skjerm bare positivt. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Oval hjem knapp? Hvorfor? Videoen antyder jo at det er fordi man skal kunne "swipe" med den, for å bla eller for å låse opp telefonen, for eksempel. Geir Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Ville vært fult mulig og "swipe" over en optisk knapp uten og lage den oval. (f.eks Nokia E72 etc) Hvorfor lage en laang swipe hjem knapp når man har 4" swipe plass rett over skjønner jeg ikke. Edit: Tror de treffer bra på designet, men håper de bommer på hjem knappen. Endret 30. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Jeg skjønner det veldig godt - folk liker å ha god plass til å gjøre ting på, og ikke måtte "anstrenge" seg for å treffe et lite punkt. Når det er plass til oval, så hvorfor ikke. ... og i videoen ble det vel antydet at home button ble et touch-punkt, ikke et trykkpunkt (selv om det er mulig det blir begge deler), så det at den er ovalformet vil ikke nødvendigvis være synlig når telefonen ikke er i bruk. Endret 30. september 2011 av 2bb1 Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Denne ligner jo mer på Galaxy S (nr 1) enn det Galaxy S ligner på iPhone 3GS. Ikke at det spiller noen som helst rolle (for andre enn advokatene). Det er bare tegn på at teknologien begynner å bli moden og designet for konseptet touchtelefon ganske nær optimalisert nå. (For å sette det på spissen, kan vel design-handlingsrommet som vil fungere/selge i dag snevres ned til: Svart, sølv eller hvit for- og bakside? Og hva med kanten? Vil du ha avrundede eller skarpe konturer? Det gir et totalt potensiale på hele 18 tenkelige design, og en reell variasjon på omtrent null.) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da vet vi hvordan GSIII kommer til å se ut :!: Beklager, men jeg kunne ikke dy meg. Du mener omtrent som tidligere galaxyer, som denne mock-upen er veldig lik? AtW 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Blir spennende og se hvor godt de treffer. iPhone 4 med sin form, var ingen behagelig telefon å holde i hånden. Der var de tidligere modellene overlegen. Regner med dette også er på plass med den nye modellen Lenke til kommentar
newnick Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Likte videoen. Om den blir seende slik ut er det ikke meg imot. Da får den fortsatt plass i lomma på regnjakka. (Det er et must når man bor i Bergen.) Så lenge den gjør det er en større skjerm bare positivt. Geir Forsiktig nå, du vet jo ikke om skjermen blir større... Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå sier han som pakker den ut at det er 99% sikkert, ikke 98% sikkert, men pytt pytt, hva er vel en prosent fra eller til..? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ligner på Samsung s2 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå sier han som pakker den ut at det er 99% sikkert, ikke 98% sikkert, men pytt pytt, hva er vel en prosent fra eller til..? Han korrigerer jo seg selv og sier 98 % etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg