RBW Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Knallkabinettet Phantom kommer nå i rosa utførelse, for dem som liker sånt. NZXT frister med rosa kabinett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Haha, rått! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Hvorfor til kvinner??... Vært å nevne at det er et kabinett dere har anbefalt da Endret 30. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 "Jag flyger hem till dig i et rosa NZXT..." Jaja, det finnes jo rosa bærbare også, så kabinetter var vel det neste. Det eneste som mangler er en svær, feit Hello Kitty-logo på sida. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jaja, det finnes jo rosa bærbare også, så kabinetter var vel det neste. Det eneste som mangler er en svær, feit Hello Kitty-logo på sida. 3 Lenke til kommentar
CWH Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jaja, det finnes jo rosa bærbare også, så kabinetter var vel det neste. Det eneste som mangler er en svær, feit Hello Kitty-logo på sida. Det kabinettet vil jeg ha! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Spraymaling får du på biltema, men borre ut hello kitty ser faktisk ikke så lett ut Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fy faen! Detta vil jeg ha! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det var jo helt lekkert. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 hehe, der kom det på hw også ja... frister med phantom men er litt usikker på hvilke farge jeg skal ha Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 My face when: Yuck. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 jaja, nzxt har mange sprøve ideernår det kommer til kabinett, men må si det var litt rått da Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvorfor til kvinner??... Vært å nevne at det er et kabinett dere har anbefalt da Fordi det er rosa. Rosa er til kvinner/homser. 2 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvorfor til kvinner??... Vært å nevne at det er et kabinett dere har anbefalt da Fordi det er rosa. Rosa er til kvinner/homser. Forskjellsbehandling much? Uansett så synes jeg det var ganske kult, ble litt vel mye rosa for min del, men fortsatt kult Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er ikke en av dem som ser på rosa som en mannlig farge. 3 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor til kvinner??... Vært å nevne at det er et kabinett dere har anbefalt da Fordi det er rosa. Rosa er til kvinner/homser. Det var litt den holdningen jeg fisket etter ja, men regnet ikke med at noen faktisk gikk på den kroken i 2011. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Rosa er bærre lækkert! Scorpion88: Ultimate kabinett for homser bør vel heller være i alle regnbuens farger ala homoflagget.. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor til kvinner??... Vært å nevne at det er et kabinett dere har anbefalt da Fordi det er rosa. Rosa er til kvinner/homser. Det var litt den holdningen jeg fisket etter ja, men regnet ikke med at noen faktisk gikk på den kroken i 2011. Værsågod for napp. Overrasket over at det finnes ekte menn i 2011? 2 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Værsågod for napp. Overrasket over at det finnes ekte menn i 2011? Det rosa kabinettet er både barskere og mer mann enn deg. Holdningen din er latterlig.. Ekte mann du liksom Har du en penis mellom beina og baller så er du mann. Ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå