Odesseiron Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ubisoft ønsker å pirke litt mer på datautgaven av spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Vetle blames Erlend Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Dette er den 3. gangen de har utsatt PC-versjonen i Assassins Creed serien. De har sikkert gode grunner, og det ferdige produktet for PC blir nok bedre enn hvis de hadde lagt den ut tidligere, men det er forsatt litt kjedelig å måtte vente de lille ekstra. Heldigvis har vi fått en utrolig fresh trailer å kose oss med mens vi venter Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sikkert en ny DRM de holder på å implementere, som tar litt tid. Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Det lille ekstra er ikke så farlig med tanke på den hærlige grafikken du får =) Fantastisk serie dette, hvor upisoft virkelig viser hva de kan. Det som utgjør mest for min del er vel hvor naturtro fysikk og bevekelse er, særlig i kamp. Endret 30. september 2011 av rattjamann Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 De utsetter kun for å få solgt mest mulig av konsoll og for å utsette piratkopiering på PC. Mange har både konsoll og PC og ender opp med å kjøpe konsoll versjonen fordi de ikke har lyst å vente. Dette har Ubisoft gjort i lange tider med mange titler. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Spill fra Ubisoft kan være utsatt så mye de bare vil. Vil ikke bli spilt uansett. Har en enorm backlog med spill uten DRM som ennå ikke er tatt ut av "shrinkwrappen". Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nææææ? Dette var vel strengt tatt skrevet i stein for lenge siden. Dog er jeg svært overraska over at det kun dreier seg om noen få uker, hadde venta meg å få spillet etter februar en gang. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det hadde vært en større sensasjon dersom det hadde kommet på PC samtidig med konsollene. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Gjør ingenting med tanke på alle spillene som jeg skal ha i November. Lenke til kommentar
starkr Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Sikkert en ny DRM som lobotomerer oss hvis vi tenker på piratkopiering. Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 En av grunnene konsoll er poor pc owners.. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 "Datautgaven av spillet".... Seriøst... Gamer.no... Trodde faktisk dere var mer oppegående enn som så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå