Gå til innhold

BF3Beta og grafikk (Caspian Border)

Anbefalte innlegg

Andre som har testet Caspian Border og fått inntrykk av grafikken?

Jeg installerte Catalyst 11.10 preview og så langt har jeg testet på Low og Medium settings siden jeg liker FPS framfor eyecandy, men...

Det ser ut til at landskapet i avstanden er laget av mange store firkanta lapper som oppfører seg rart. Om jeg snur meg så endrer de seg voldsomt. Ser ut som et sjakkbrett bare med grønne nyanser som endrer seg voldsomt når man beveger seg litt. Flimrer i alle mulige grønnfarger.

Ellers synes jeg at det er voldsom "mipmapping". Feks når man løper mot en samling av store steiner, så endrer disse seg støtt (blir mer detaljert) jo nærmere man kommer. Men dette skjer i sånne byks at jeg lurer på om det er oppsettet mitt som er gale. Kommer ikke på hva mekanikken der heter, men tilsvarende som mipmapping hvor teksturene byttes jo nærmere/lengre unna objektet du er.

Kan ikke si jeg har lagt merke til noe i Metro mappet, kun på den store Caspian Border der det er veldig tydelig. Kan det være preview driverne som er dårlige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må jeg sjekke i kveld. Men mener jeg hadde på High settings når jeg la merke til at det var litt vel mye bevegelse i landskapet ("mipmapping") og prøvde å sette alt til Low for å fjerne ekstra krims krams grafikkelementer uten at det hjalp særlig.

Får prøve meg på Ultra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...