Gå til innhold

BK: Early Mornin'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette lika eg godt!

Flott komponert med vakkert morgonljos. Skodda legg ein trolsk stemning over det heile.

Fine duse fargar.

Bra!

Mvh.

Magnar

Takker :roll:

Nydelig bilde

herlig stemning og farger

Liker :)

Takker :roll:

Hm.. jasså du er morgenfugl allikevel. Flott dette J.E. Flott stemning og gode farger.

Takker.Ja våknet 5,så da var det jo ikke noe å lure på..hehe.En 400m i luftlinje nedenfor her jeg bor.hadde håpet på skyer da,men når en vil ha det,ja det får en ikke det :dribble:

Fint hvis du står opp tidlig Jan Erik for dette ble veldig bra. Fantastisk stemning du klarer å formidle her.

Så OPP OM MORGEN så vi andre som liker oss under dyna kan se åssen det er .

Takker.Tror ikke det blir noen vane..haha,men fikk tatt hele 147 bilder...men skal ikke påstå alt kan brukes :roll:

Lenke til kommentar

Kunne nesten tatt gift på at dette var et Erik Nordhagen bilde :)

Men når det er sagt, må jeg bare sette tommelen opp og si at dete var bra

Et bevis på at morgenstuind har gull i munnen

Takk for kommentaren :). Jeg merker meg at det er flere morgenfugler nå når solen står opp litt senere. Ingen tvil om at lyset om morgenen, blandet med litt tåke slik som her, gir flotte bilder ( da har jeg også satt mitt om dette bildet :) )

Lenke til kommentar

Kunne nesten tatt gift på at dette var et Erik Nordhagen bilde :)

Men når det er sagt, må jeg bare sette tommelen opp og si at dete var bra

Et bevis på at morgenstuind har gull i munnen

Takk for kommentaren :). Jeg merker meg at det er flere morgenfugler nå når solen står opp litt senere. Ingen tvil om at lyset om morgenen, blandet med litt tåke slik som her, gir flotte bilder ( da har jeg også satt mitt om dette bildet :) )

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...