Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Early Mornin' Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt 07.06 idag.Bulb fotografering dette,med trådutløser;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Dette lika eg godt! Flott komponert med vakkert morgonljos. Skodda legg ein trolsk stemning over det heile. Fine duse fargar. Bra! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nydelig bilde herlig stemning og farger Liker Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hm.. jasså du er morgenfugl allikevel. Flott dette J.E. Flott stemning og gode farger. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fint hvis du står opp tidlig Jan Erik for dette ble veldig bra. Fantastisk stemning du klarer å formidle her. Så OPP OM MORGEN så vi andre som liker oss under dyna kan se åssen det er . Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Dette lika eg godt! Flott komponert med vakkert morgonljos. Skodda legg ein trolsk stemning over det heile. Fine duse fargar. Bra! Mvh. Magnar Takker Nydelig bilde herlig stemning og farger Liker Takker Hm.. jasså du er morgenfugl allikevel. Flott dette J.E. Flott stemning og gode farger. Takker.Ja våknet 5,så da var det jo ikke noe å lure på..hehe.En 400m i luftlinje nedenfor her jeg bor.hadde håpet på skyer da,men når en vil ha det,ja det får en ikke det Fint hvis du står opp tidlig Jan Erik for dette ble veldig bra. Fantastisk stemning du klarer å formidle her. Så OPP OM MORGEN så vi andre som liker oss under dyna kan se åssen det er . Takker.Tror ikke det blir noen vane..haha,men fikk tatt hele 147 bilder...men skal ikke påstå alt kan brukes Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Kunne nesten tatt gift på at dette var et Erik Nordhagen bilde Men når det er sagt, må jeg bare sette tommelen opp og si at dete var bra Et bevis på at morgenstuind har gull i munnen Endret 30. september 2011 av wasco Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Kunne nesten tatt gift på at dette var et Erik Nordhagen bilde Men når det er sagt, må jeg bare sette tommelen opp og si at dete var bra Et bevis på at morgenstuind har gull i munnen Tusen takk..bør vel stå opp flere ganger så tidelig ser jeg Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Vakkert tåke Takker Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kunne nesten tatt gift på at dette var et Erik Nordhagen bilde Men når det er sagt, må jeg bare sette tommelen opp og si at dete var bra Et bevis på at morgenstuind har gull i munnen Takk for kommentaren . Jeg merker meg at det er flere morgenfugler nå når solen står opp litt senere. Ingen tvil om at lyset om morgenen, blandet med litt tåke slik som her, gir flotte bilder ( da har jeg også satt mitt om dette bildet ) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Kunne nesten tatt gift på at dette var et Erik Nordhagen bilde Men når det er sagt, må jeg bare sette tommelen opp og si at dete var bra Et bevis på at morgenstuind har gull i munnen Takk for kommentaren . Jeg merker meg at det er flere morgenfugler nå når solen står opp litt senere. Ingen tvil om at lyset om morgenen, blandet med litt tåke slik som her, gir flotte bilder ( da har jeg også satt mitt om dette bildet ) Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 fint dus bilde, god stemmning Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fy f.... så flott. Mer har jeg ikke å si. Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei. Like flott her som før idag, flott stemning. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Vakkert og velkomponert. Flott bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 fint dus bilde, god stemmning Takker Fy f.... så flott. Mer har jeg ikke å si. Takker Hei. Like flott her som før idag, flott stemning. Takker Vakkert og velkomponert. Flott bilde. Takker Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 very very nice Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Et nydelig bilde JE, rett og slett vakkert. Ytterligere fraser er unødvendig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg