HelloKjersti Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå får du et gratis gjensyn med pek-og-klikk-spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Daimyo79 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 GoG er blitt et nettsted som frir til sine brukere på en spesiell måte ... De lave prisene og det faktum at jeg nå kan mimre med gamle spill uten å leke detektiv og programmerer for å få de til å kjøre på nye systemer, gjør at GoG med jevne mellomrom tjener noen slanter på meg. Har jeg tid til å spille alt? Nei ... MEN jeg KAN om jeg vil "Good idea, Judith. We shall fight the oppressors for your right to have babies, brother... sister, sorry." Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Et av tidenes desidert beste spill. Punktum. 1 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Legg merke til at dette er unike nedlastinger og at dersom jeg tar utganspunkt i meg selv som bare har lastet ned ca halvparten av det jeg har kjøpt, så gjør GoG det ganske bra. Heldigvis siden det er en fantastisk bra tjeneste. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Var ikke verst den! For et eventyrspill. Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Eg som akkurat har betalt for spelet! Eit fantastisk spel som har holdt seg utruleg bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 GOG er en skattekiste for alle som liker eldre spill, jeg vil nesten gå så langt som å si at det er en av dem viktigste tjenestene vi har som spillere. Det å kunne få tilgang til gamle spill som ville fungere på dagens maskiner er ikke noe en skal ta for gitt idag. Men takke være GOG så kan vi nettopp dette. Lenke til kommentar
Glottis Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Har rundt originalversjonen utallige ganger, og directors cut et par ganger også. Verdt en 1000-lapp lett! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fantastisk initiativ fra GoG. Har ikke spilt dette på veldig lenge, men nå står spillet på nedlastning igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå