A E S T H E T I C Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har sett at mange har lastet opp BF3 videoer fra Caspian Border. Hvordan finner man en sånn server? Finner bare Metro servere jeg... Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Helvetes dritt. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Men om du gløtter litt lett over trådene på fremsiden, så finner du en tråd som heter: "For å spille på Caspian Border gjør du dette:" Her, la meg peke den ut til deg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1380298 Så er tydeligvis utnytting av en bug som gjør det mulig å komme inn på Caspian Border servere, gleder meg til å teste når jeg kommer hjem, ble litt lei av metro i går. Endret 1. oktober 2011 av Dimas Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Caspian Border serverne er stengt, DICE er ferdig med å beta teste den så de tok dem ned. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Caspian Border serverne er stengt, DICE er ferdig med å beta teste den så de tok dem ned. Isj, får håpe det kommer opp noen alternative maps før betaen er over da, 10 dager med metro tror jeg faktisk blir litt for mye for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå