Cuneax Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Mitsubishi annonserer det største digitale skiltsystemet i Japan. 180-graders OLED-skjerm Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå snakker vi Måtte 2012-2014 komme snart. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hadde jeg sett den skjermen mens jeg kjørte bil, så hadde jeg garantert kræsjet... Bare tenk å ha en slik en i stuen, hive godstolen inn med et lite bord, og koble til pc og ps3... tror jeg hadde fått en cyberorgasme... Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det der hadde vært helt sykt å spille på... litt mindre sikker på film og serier. Man får vel ikke den samme oversikten dersom man viser en standard film på en skjerm som beveger seg rundt deg? Lenke til kommentar
Springbank Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 "Kurvet"??? "Curved" heter "krum" på norsk. 1 Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 begge ord kan vel strengt tatt brukes Springbank... søker du i ordboka på kurve, står det litt om krum der også Lenke til kommentar
Odin47 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 "Kurvet"??? "Curved" heter "krum" på norsk. Litt semantikk hadde gjort seg blant journalister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå