Gå til innhold

02.10.11 - The North London Derby - 17:00


Solaar

Hvem tror du vinner?  

35 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ingen unnskyldninger nei. Vi tapte mot et Spurs-lag som i løpet av de siste årene har blitt et bedre lag enn Arsenal. Det er bare optimist-klubben med le professeur i spissen som ikke ser det. Småsjokkerende er det også at Woijech gjør en enorm tabbe på det andre målet. T.o.m. pl's dårligste keeper (de fra) hadde tatt den.

 

De gea*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
T.o.m. pl's dårligste keeper (de fra) hadde tatt den.

 

Som gammel keeper maa jeg faa si at han rett og slett er uheldig, ballen endrer bane helt paa tampen, og hvis du ser paa klippet foer ballen endrer bane saa hadde ballen gaatt rett i hendene hans.

 

Rett og slett uheldig av en keeper som holdt dere inne i kampen til siste slutt.

 

Han heter ikke Fart. Det er Vart..

 

Landene i Tysklandsomraadet, inkludert Nederland, uttaler dog V med F.

Lenke til kommentar

Shit has hit the fan. Alle disse årene med svekking av stallen og middelmådige løsninger har nådd opp til oss. Vi er eid av en blind yankee som sier at Wenger kan gjøre hva faen han vil. Vi har en spillerstall i oppløsning, Cesc (for en latterlig lav pris) og Nasri har reist, og van Persie vil nå havne i samme situasjon. Sommerkjøpene våre snakker for seg selv, Mikel Arteta er en blek, fattig kopi av Cesc Fabregas, og dette skal være vår største signering?!? Hvor mange sjanser skal dere gi Wenger? Fire tap på sju PL-kamper -6 i målforskjell. Aaron Ramsey, som ikke har vist noe som helst som minner om PL-nivå siden skaden er midtbanesjefen vår. Jeg er lei hele dritten. Wenger ut, og start på blanke ark, for faen. Hvis noen tror vi kan snu dette rundt er dere faen ikke god i hodet. Denne spiralen har holdt på i 7 år. Vi er ikke et CL-lag neste sesong, en ENORM varsellampe.

 

Faen, faen, faen.

Endret av Hegland
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gratulerer Spurs med fortjent seier.

Må innrømme at det ikke er spesielt morsomt å være Arsenal-fan nå om dagen. Walcott får ikke til noe som helst, Ramsey greier alltid å treffe en motspiller hver gang han skal fyre av gårde en pasning, Mertesacker er ikke så god som man trodde han skulle være og når Sagna skriver seg på skadelista sammen med Wilshere og Vermaelen tror jeg dessverre at vi går flere skuffende kamper i møte. Forhåpentligvis greier Wenger å gjøre noe lurt så vi ender i topp 4 denne sesongen, men da må dette begynne å skje snart. Er ikke akkurat vant med å scrolle på tabellen for å finne Arsenal =\

Lenke til kommentar

Og poenget ditt er?

 

At jeg sjeldent har sett mer humørsvingninger i noen fanbase. Litt motgang har aldri drept noen.

Humørsvingninger kommer fra entusiasme og lidenskap og er en essensiell del av det å være supporter. Ikke noe galt med det overhodet.

 

Å si at vi opplever "litt motgang" er også ganske så feil.

Endret av Hegland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Humørsvingninger kommer fra entusiasme og lidenskap og er en essensiell del av det å være supporter. Ikke noe galt med det overhodet.

 

Å si at vi opplever "litt motgang" er også ganske så feil.

 

Når store deler av fanbasen (se, ingen nevnt, ingen glemt) begynner å oppføre seg som småbarn, da er det ikke bare entusiasme og lidenskap. Skal dog heller ikke ta innlegg på forumet som et pekepoint på hvordan det er, siden ting fort kan bli satt på spissen her.

 

Og jo, det er motgang. Om det går bra igjen fra og med neste runde så har det her fremdeles vært en periode med motgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To uker til neste kamp, og godt er det. Gledet meg ikke til dagens kamp en gang, skal jeg være ærlig. Szczesny og Coquelin er de eneste som imponerte meg i dag. Håper sistnevnte får starte litt fremover. Ramsey kan få spille igjen når han i hvert fall PRØVER å treffe medspillere. Begredelig opptreden av ham i dag, målet til tross.

Lenke til kommentar

Når store deler av fanbasen (se, ingen nevnt, ingen glemt) begynner å oppføre seg som småbarn, da er det ikke bare entusiasme og lidenskap. Skal dog heller ikke ta innlegg på forumet som et pekepoint på hvordan det er, siden ting fort kan bli satt på spissen her.

Hvis undertegnede har skrevet et sånt innlegg i denne tråden så må du føle deg fri til å bruke det som eksempel. Må si jeg ikke skjønner hva du reagerer på, men jeg har heller ikke lest hele tråden.

Og jo, det er motgang. Om det går bra igjen fra og med neste runde så har det her fremdeles vært en periode med motgang.

Du misforstår meg, motgangen er definitivt til stede, det jeg prøvde å si var at "litt motgang" var en underdrivelse fra din side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...