Gå til innhold

02.10.11 - The North London Derby - 17:00


Solaar

Hvem tror du vinner?  

35 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(forøvrig, fuck off du går og leker grammar nazi inne på et fotball forum.)

 

Skal man bruke slike uttrykk kan man iallefall si det rett, hvis ikke forsterkes vel bare "huleboer" inntrykket.

 

Syns det er rart hvordan scum supporterene tar han så godt imot, etter å ha intenst hata fyren i flere år.

 

Blir som aa si at det er rart hvordan Arsenal hater han etter aa ha elsket han i saa mange aar, fotball-supportere er verdens stoerste hyklere.

 

Er sånn man sier det rett ut i sangen.

 

Ok :)

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
(forøvrig, fuck off du går og leker grammar nazi inne på et fotball forum.)

 

Skal man bruke slike uttrykk kan man iallefall si det rett, hvis ikke forsterkes vel bare "huleboer" inntrykket.

 

Syns det er rart hvordan scum supporterene tar han så godt imot, etter å ha intenst hata fyren i flere år.

 

Blir som aa si at det er rart hvordan Arsenal hater han etter aa ha elsket han i saa mange aar, fotball-supportere er verdens stoerste hyklere.

 

Er sånn man sier det rett ut i sangen.

 

Ok :)

Nei, det blir ikke det, forstår du ikke forskjellen vil jeg faktisk si du er mildt retardert.

 

Jeg gir langt faen i om du har et huleboer inntrykk, kanskje det er en ny teori de bitre jævlene fra Middlesex har brygget på rundt i hodet sitt mens de nok engang faila på alle fronter.

 

61 never again.

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar
Nei, det blir ikke det, forstår du ikke forskjellen vil jeg faktisk si du er mildt retardert.

 

Hykleri er hykleri, uansett hvilken vei det gaar.

Skaarer Adebayor mot Arsenal f.eks saa har jo Arsenal stoerre grunn til aa hate han enn Tottenham.

 

Jeg har for lengst innsett at alle vi som er fotball-interesserte er hyklere, kanskje noen har litt stoerre vanskeligheter med dette?

 

kanskje det er en ny teori de bitre jævlene fra Middlesex har brygget på rundt i hodet sitt mens de nok engang faila på alle fronter

 

Jeg er i stand til aa ha egne meninger takk skal du ha :)

Kanskje du bare er en lite smule paranoid?

Hissig paa groeten er du iallefall.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Noen som har rykter på lagoppstillingen? Jævla viktig hvordan den kommer til å se ut, om Song er stopper, spiller Gervinho osv.

Alt tyder på at Song spiller stopper og at Gervinho må stå over. Dette virker som det mest sannsynlige laget:

 

Szcz

Bac - Per - Song - Gibbs

Art - Frimp - Rams

Theo - RvP - Shava

Lenke til kommentar

Paa papiret et sterkt lag det for Arsenal, lar de derby vaere derby blir dette en flott og jevn kamp!

 

Da får jeg bare ta det på min kappe å vi lar denne ligge, tilbake til tema.

 

Bare for aa unngaa at jeg er pirkete i fremtiden, til manges irritasjon, saa er forskjellen paa he's og his rimelig enkel :)

 

He's er en forkortelse for He is, mens His betyr Hans, og er nok stavemaaten du er ute etter :)

Apostrof ( ' tegnet) brukes som oftest for aa forkorte setninger og stavelser.

 

En helt vanlig feil mange har (inkludert undertegnede)begaatt!

God kamp!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Gratulerer, du har funnet ut at mennesker er hyklere! Vil du han en diplom for det eller?

Kommer helt an på hvilket nivå man tar hykleriet til, og yidsa tar det ganske langt nå.

 

Flott at du er istand til å danne egne meninger, det gjør dem ikke akkurat noe bedre. Om jeg er hissig på grøtten er det for jeg diskuterer med en mildt retardert yid en time før derbyet.

Lenke til kommentar
Gratulerer, du har funnet ut at mennesker er hyklere! Vil du han en diplom for det eller?

 

Det hadde vaert hyggelig!

 

Kommer helt an på hvilket nivå man tar hykleriet til, og yidsa tar det ganske langt nå.

 

jeg ser et nivaa mellom to lag, de som elsker sin tidligere fiende, og de som hater sin tidligere helt.

 

Flott at du er istand til å danne egne meninger, det gjør dem ikke akkurat noe bedre.

 

Det faar vaere din mening, jeg har ingen formening om aa bedoemme mine egne meninger, jeg bare sier det jeg synes om et emne :)

 

Om jeg er hissig på grøtten er det for jeg diskuterer med en mildt retardert yid en time før derbyet.

 

Huff!

Da faar jeg vaere fornoeyd med at jeg ikke er helt "retardert" da :)

P.S; Du mener nok "retarded".

P.P.S: Du faar pleie hodepinen din ved aa tenke at det var du som startet med aa snakke til meg, ikke omvendt :)

 

Laget:

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Per Mertesacker - Alex Song - Kieran Gibbs

Mikel Arteta - Francis Coquelin - Aaron Ramsey

Theo Walcott - Robin van Persie - Gevinho

 

Herlig!

 

 

Enig!

Dette blir nok en herlig jevn kamp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...