Gå til innhold

02.10.11 - The North London Derby - 17:00


Solaar

Hvem tror du vinner?  

35 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner?



Anbefalte innlegg

*Arsenal er en toppklubb, enten man liker det eller ikke. Føler med gutta her inne, majoriteten av de som har skrevet her lenge er meget gode supportere som fortjener litt medgang og tur nå. Typer som Big Tone, Hegland og co er av samme sort som meg, det merker jeg

 

Og du vil at jeg skal ned fra hesten min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klassisk deg å dra frem en ubetydelighet i en tekst og henge deg opp i den. Ellers kan jeg meddele at det jeg skrev ikke var ment som selvskryt og at sitatet ikke representerer budskapet i teksen eller mitt syn på eget supporterkap som sådan. Jeg vet jeg ikke er noe "bedre" enn andre supportere og det er den essensielle forskjellen på meg og deg. Du tror du har en gudommelig rett til å kritisere dem som ikke deler ditt trangsynte perspektiv på supporternormer. I motsettning til deg lever jeg heller ikke konstant frykt for at andre skal dømme meg. Er det egentlig viktigere for deg hvordan du fremstår enn hva du faktisk føler? Jeg mener, dette er diskusjon no, du diskuterer jo ikke akkurat med folk du omgåes med i hverdagen eller trenger å forholde deg til hvis du ikke ønsker så. Et fortballforum er for mange en kanal for å få utløp for følelser, ikke en lekeplass for å vise frem supporterpenisen ved å kunstig fremstå som mest mulig lojal osv i håp om at noen skal annerkjenne deg.

 

Nå blir dette i grunn en digresjon fra den opprinnlige "debatten" . Når jeg skriver at "de er av samme sort som meg" så tenker jeg i hovedsak på det å være følelsesmenneske når det kommer til fotball. De to er det ikke vanskelig å se at det går hardt innpå når Arsenal taper eller omvendt når det går bra, er du uenig i det? Så kan man heller diskutere hvorvidt måten man fremstår på er representativt for hvordan man føler og hvorvidt det har noen betydning idet hele tatt. Det finnes gode argumenter begge veier. Selvsagt blir det mye gjettninger og spekulasjoner når vi skal vurdere hverandre i slike sammenhenger, men sånn er det nå engang. I grunn tror jeg vi alle mener det er unødvendig og uintressant i første omgang og sammenligne hverandres engasjement, bare for å ha nevnt det. Og... Jeg mener for all del ikke at mer tradisjonelle brukere - i mangel på en bedre term- er "mindre" engasjerte eller "dårligere supportere" enn det jeg eller andre raringer er, men jeg syntes oppriktig at man går glipp av mye om man ikke tar tungt på slike dager som i går dersom man er enn Arsenal supporter. Vi er forskjellige, ikke alle bruker d.no som sin kanal heller. Jeg dømmer ingen på bakgrunn av hvilken sinntilstand man fremstår å være i under og etter en slik kamp, men klart jeg skriver hva jeg oppfatter det som fra mitt ståsted når jeg leser at "likesinnede" mottar medgangssupporter-kortet fordi vedkommende syter litt etter kamp. Så når et par her inne dukker opp fra intet opp invanderer tråden som moralske "martyer" og kritiserer andre for å kritisere, så slår jeg et slag for hvermansen og setter skapet der det hørerr hjemme.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Lol, ja, vi har nok Götze etter januarvinduet. Forøvrig er det vilt å anta at Arsenal i løpet av sesongen skal stille med fullt lag i en kamp, det skjer ikke. Dessuten har Santos overhodet ikke overbevist meg, og jeg håper at Gibbs kan ta enda noen steg fremover og prestere jevnt.

 

FourFourTom FourFourTom

Arsenal haven't fielded their first choice XI since September 30th, 2008 - a 4-0 Champions League win against Porto. 1099 days ago. Crazy...

 

Bare for å understreke at sjansen for at Arsenal stiller med fullt lag ikke er tilstedeværende.

Lenke til kommentar

Hver gang Arsenal tok litt initiativpå 1-1 eller til og med 0-0, så ødela en person for dem igjen og igjen og igjen. Ramsey var helt utrolig grusom, verste midtbanespilleren Arsenal noen gang har hatt i den tiden jeg har sett på fotball. Det skal ikke gå an ta såpassmange feil avgjørelser og pasninger iløpet av en kamp. Sagna-skaden er også helt sykt stor, sammen med et par andre den viktigste Arsenal-spilleren... Ser ikke bra ut for Arsenal, nei!

Lenke til kommentar

Ramsey var helt utrolig grusom, verste midtbanespilleren Arsenal noen gang har hatt i den tiden jeg har sett på fotball.

Så ille er han da ikke. Han var grusom mot Tottenham, men ellers har han vært helt ok. Husk at han bare er 20 år, og at fikk et enormt setback i utviklingen sin etter den hodeløse taklingen til sjefsgorillaen i Stoke. Han viset helt klart potensial.

Lenke til kommentar

Nå overdrev jeg litt, det kan jeg være enig i, men nevn 5 spillere som har vært FAST i midtbanen til Arsenal siden 02-03 som gjør så lite som Ramsey og spiller like dårlig som han? Utrolig svak har han vært, helt klart pga skaden som ødela så mye for ham. Men fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...