stiansa Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har en veldig god idé om et kommersielt nettsted som jeg ønsker å lage, men jeg mangler nødvendig kunnskap og ressurser (først og fremst tid) for å sette prosjektet ut i livet. Jeg kjenner heller ingen med all den kunnskapen jeg trenger. Er det noen som har tips om hvordan jeg bør gå fram for å finne en person med de ønskede kvalifikasjoner? Faren ved å gå sammen med en ukjent person er jo at vi etter å ha startet på prosjektet finner ut at samarbeidet ikke fungerer. Da er det viktig for meg at jeg kan sikre meg slik at jeg fremdeles eier idéen alene, og kan starte på nytt med en ny partner. Jeg skjønner at kontrakter må skrives, men de kan jo ikke bare være til min fordel heller. Da kunne jeg jo teoretisk sett kastet ut en person som har skrevet ti tusen kodelinjer, beholde alt sammen, og ikke betale ham et øre. Og siden dette er snakk om et prosjekt med kr 0,- i startkapital, så vil det ikke være mulig å betale ut noen. Setter stor pris på gode råd. :-) Lenke til kommentar
Import321 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) men jeg mangler nødvendig kunnskap og ressurser Er vel kanskje en investor du er ute etter, og ikke en partner? Uansett, lykke til! Endret 30. september 2011 av norcam Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Er vel kanskje en investor du er ute etter, og ikke en partner? Nei, jeg trenger ingen investor. Hva skal jeg med masse penger? Leie inn noen til å programmere? Utviklingsjobben er jo det morsomste med hele prosjektet! Uansett, lykke til! Takk for det. Lenke til kommentar
Torusk Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei Stian, jeg synes det høres interessant ut. Send meg en PM kan vi ta praten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå