Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Er privatisteksamen bindende?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har et kjapt spørsmål. Jeg har meldt meg opp til en privatisteksamen nå i høst/vinter, men merker allerede at jeg gjerne skulle hatt lengre tid på meg til å lese og kunne heller tenke meg å ta den i vår. Har lest litt på privatistweb og der står det noe sånt som at "oppmelding er bindene og beløpet vil ikke bli refundert etter betaling." Antar dette betyr at jeg ikke har store muligheter til å komme meg utenom å møte opp på eksamensdagen; men i den forbindelse har jeg noen spørsmål:

Hva i all verden skjer om jeg teoretisk sett ikke møtte opp i det hele tatt?

Er det noen tenkelig måte jeg kan få utsatt eksamenen til neste termin?

Takk.

(Gir forøvrig en god faen i de 600 kronene jeg betalte for å melde meg på - jeg er bare keen på å få mer tid på å lese på.)

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Har et kjapt spørsmål. Jeg har meldt meg opp til en privatisteksamen nå i høst/vinter, men merker allerede at jeg gjerne skulle hatt lengre tid på meg til å lese og kunne heller tenke meg å ta den i vår. Har lest litt på privatistweb og der står det noe sånt som at "oppmelding er bindene og beløpet vil ikke bli refundert etter betaling." Antar dette betyr at jeg ikke har store muligheter til å komme meg utenom å møte opp på eksamensdagen; men i den forbindelse har jeg noen spørsmål:

Hva i all verden skjer om jeg teoretisk sett ikke møtte opp i det hele tatt?

Er det noen tenkelig måte jeg kan få utsatt eksamenen til neste termin?

Takk.

(Gir forøvrig en god faen i de 600 kronene jeg betalte for å melde meg på - jeg er bare keen på å få mer tid på å lese på.)

Det er bare å ikke møte opp. Alt du taper er pengene.

Forøvrig kan du jo bare møte opp og ta eksamen. Går det dårligere enn ønskelig melder du deg opp på nytt, så strykes den gamle karakteren dersom det 2. ganger går bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...