MilKman' Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Jeg har norsk visningsspråk på laptopen,men jeg vil ha engelsk. Jeg finner ingen språk på språkinnstillinger og skjønnte at jeg måtte laste ned og installere en oppdatering (For så å gå på "Valgfrie oppdateringer", og huke av et språk), men jeg finner ingen språk å installere... Noen som vet? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Om du har win7 home så får du normalt sett ikke endret språk.. det er vell i grunn bare Ultimate og Enterprice versjonene du kan gjøre det i (?) rett meg om jeg tar feil .. Men.. det finnes en måte likevell: Endre språk Håper du får det til.. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg laget en guide for dette for et par år siden, men du trenger engelsk språkpakke for å få det til: http://samfunn.myhken.com/?p=447 Får du tak i engelsk språkpakke, så kan du bare følge guiden, men bytte ut nb-no med en-us. 1 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Den aller enkleste måten er vel å gjennomføre en helt ny systeminstallasjon fra backuppartisjonen. Var nede i Tyskland og fikk tak i en Asus til en meget god pris, syntes jeg. Problem: Den hadde installert tysk utgave av Windows 7 home. Gjennomførte så en ny installasjon fra bacuppartisjonen som Asus hadde laget. Ettersom det var en EU modell, så fant jeg div språk som Fransk, Engelsk, Tysk. Valgte så Engelsk og gjennomførte ny (automatisk) installasjon. Da var den som helt ny og på Engelsk. Jeg husker ikke detaljene for hvordan jeg gjorde dette, men jeg googlet det nok opp på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå