Kjell Arne Stava Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mannes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Likte bilde veldig godt, fine farger,dybde og motiver gjorde seg også som panorama Hvis det er noe som skulle bli gjort anderledes her, ville jeg ha hatt litt mer forgrunn og høyre side for og få litt mer dybdefølelse samt tredelingsprinsippet, men det er sikkert vanskelig hvis det er objekter der som vil ødelegge helhetsinntrykket. Jeg liker helst å se inn i et bilde fra høyre og ikke fra venstre, men det er bare meg det Endret 30. september 2011 av Nautica Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Liker faktisk det grafiske/maleriske uttrykket du har gitt bildet i etterbehandlingen. Men jeg liker ikke så godt de mørke klippingen i skyggeområdene. Her har du nok overdrevet kontrasten en smule Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Topaz ute å går;) Flott utsnitt og effekten ble bra den;) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Tusen takk for kommentarene fra dere alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg