andhaake Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Noen som veit om det følger med filter til vifte slotene på dette kabinettet eller om jeg må kjøpe det ekstra? Tenkte jeg skulle bruke 140mm i side, bunn og topp men finner ikke filter til 140mm. Noen som veit om det i det hele tatt er vits å kjøpe 120mm filter hvis det ikke følger med kabinettet.. Takk for evt svar p0st Endret 29. september 2011 av p0st Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det er klart med filter i bunn ved psu, i bunn (ledig plass til 140) og i front både foran medfølgende og ledig 120 Lenke til kommentar
andhaake Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 hva med side dør og topp? filter det å? :-) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 nei, de er lukket fra fabrikk ( det er plate og støydempingsmatte som må fjernes før man setter vifte der.) så med hensyn til støv og luftflyt tror jeg heller jeg ville satt vifter i de klare plassene med filter først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå