kjellvr Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 hei, jeg tenkte å få meg 2stk 6970 kort, men jeg vil ha dual bios funksjonen, så jeg må vite hvilke som enda bruker den orginale amd pcben? har hørt at når produsentene forandrer på pcben etter hvert så fjerner de også funksjoner som dual bios switch osv. jeg har sendt litt mailer rundt om kring til norske forhandlere og de svarer bare at de ikke får info om slikt fra leverandørene. hvordan kan jeg vite? og evnt. noen her som vet hvilke som enda er stock? Kjell Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 De med en vifte på enden av kortet. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er ikke helt sikker, men det virker som PowerColor Radeon HD 6970 2GB kommer med dual BIOS. Mulig andre produsenter gjør det også. Test av PowerColor kort hos TechPowerup. Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå