Frank12 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har kjøpt meg bil en ny bil. Hvor finner jeg billigst og best forsikring? Det er en Opel Astra 2,2 L 2007 model. Lenke til kommentar
reor Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har kjøpt meg bil en ny bil. Hvor finner jeg billigst og best forsikring? Det er en Opel Astra 2,2 L 2007 model. Billig eller dyr forsikring er avhengig av forskjellig.: Alder? Hvor man bor? Tidligere skadehistorikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Astra med 2.2? Hvilken motor er det? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 diesel. ring til http://www.vardia.no/ jeg ringte gjensidige og de skulle ha 30 lapper i året for min suburban 91 mod med delkasko og fri kjørelengde. ringte til vardia og da ble det bare 10 lapper iåret. dyrt det og. men så har jeg bare 50 % og er 20 år. men aldri brukt forsikring eller kjørt på noe og skadet. men som sagt, varierer litt av alder skade bonus og hvor man bor. men skader ikke å ta en telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå