fredde Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Går det an å bruke vanlig frostvæske ? Gidder ikke å kjøpe en liten flaske til masse penger, dersom jeg kan bruke noe annet... :smile: Hva bruker dere ? Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg bruker destilert vann og frostveske i mitt system, og det fungerer veldig godt. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Den mest normale er destillert vann med 10-20% frostvæske for å hindre algevekst... Jeg selv kjører med 15% og er veldig fornøyd med det da jeg har kjørt med den blandingen i 9 mnd nå... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har dere frostvæske stående i garasjen, noe de fleste har. Kan du bruke det, hvis ikke er det like greit å bruken den væske de har på microplex 10-15% er mer enn nok, så lenge du ikke skal ha under -10 grader i vannet ditt. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Da kjører vi på frostvæske... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå