bergetun Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har drevet aa leitet etter en liten pop3/imap email sjekker som ikke gjoer noe annet enn aa sjekke mail.. DEtte er noe man skulle tror var lett aa finne paa netttet , men tro meg, de fleste pop sjekkere er utrolige sveare bruker en haug med minne og har mye unoedvendige funksjoner. Jeg trenger en pop3 sjekker som legger seg i systrayen og viser antall mail paa mailserveren ved aa trykke paa icoenet i systrayen eller ved mouseover. Viktigste funksjonen er at det skal sprette opp ett lite vindu ala det som MSN messenger gjoer naar det kommer mail paa hotmail. Skal vise topicen paa mailen og kanskje hvem det erifra .. navnet eller mail addressen. Annen viktig funksjon er at brukeren skal kunne dobbelklikke paa iconet i systrayen og komme til en webside (webmai) igjen ala det messenger gjoer. Noen som vet om ett open source program som gjoer nesten noe slikt ? SAa kommer spoersmaalet : Hvilket programerings spraak er best egnet til aa gjoere denne oppgaven ? Jeg har mest kunskap med JAVA men jeg har aldri faatt til noe med systray med java, Kan noe C/C++ men ingen GUI programmering i C/C++ Kan ogsaa llitt Visual Basic .. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er absulutt ikke sikker, men tror c ++ hadde vært det beste alternativet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 msn messenger med msgplus virker bra for 4 pop-kontoer Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 msn messenger med msgplus virker bra for 4 pop-kontoer MSN plus er saa full av ADWARE/SPYWARE at det kan nesten ikke kalles ett program.. Men naa er det slik at jeg vil ha en pop3 sjekker som gir deg melding naar du har faatt mail noe msn plus ikke gjoer (iikke paa pop3 kontoene dine) Dessuten saa foeler jeg at ett slikt project hadde veart perfekt aa tussle med en stund.. Jeg har slitt litt med programmrings motivasjonen min en stund naa saa jeg trenger aa friske opp litt paa gamle kunnkaper.. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Pop peeper, har bare det du trenger! Har brukt den i mange år. Den trekker bare noen få hundre kbyte. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 bror min bruker også pop peeper og er svært fornøyd med dette såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå