ATWindsor Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Og alle kontaktene mine som jeg "låner" spillelister fra på spotify, de får jeg jo ikke sett FØR jeg har valgt å logge meg inn via facebook? Må vel være en vei å komme utenom dette på? eller er fremgangsmåten virkelig så idiotisk? w t f Om du vil låne spillelister fra en som feks heter branick så skriver du følgende i søkefeltet "spotify:user:branick" (small-case username), og du vil kunne legge de til, helt uten facebook. Personlig har jeg aldri koblet min spotify opp imot facebook. AtW Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Finner ikke valget i min meny, og ikke fått beskjeden om å oppdatere. Jeg har satt Spotify sin personverninnstilling på FB til vis dette til "kun meg" foreløpig... Endret 30. september 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
branick Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Og alle kontaktene mine som jeg "låner" spillelister fra på spotify, de får jeg jo ikke sett FØR jeg har valgt å logge meg inn via facebook? Må vel være en vei å komme utenom dette på? eller er fremgangsmåten virkelig så idiotisk? w t f Om du vil låne spillelister fra en som feks heter branick så skriver du følgende i søkefeltet "spotify:user:branick" (small-case username), og du vil kunne legge de til, helt uten facebook. Personlig har jeg aldri koblet min spotify opp imot facebook. AtW Lenke til kommentar
branick Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Den biten er forsåvidt grei, men min post fra 2325 i går som er om det samme er det som ergrer meg... at mange av de på min spotify liste aldri vil være der igjen. Mange spillelister har man jo bare snublet over på nettet og abbonert på uten å kjenne eller ha møtt personen bak listen. Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvis man fjerner krysset på denne checkboxen så havner ikke musikken du hører på hos facebook, eller i poster på facebook. Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Skjønner ikke hva folk klager etter ang. login. Det står da vitterlig "Log in with facebook or Spotify" Endret 30. september 2011 av josteinr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå