Cuneax Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nå slipper du å vise hva du hører på til alle dine venner. Spotify snur etter klager Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fint å ha når man har venner på besøk. Slipper å få diverse uønskede artister på Facebook-profilen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Bra de hører Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Største klagen jeg så har de ikke gjort noe med. Altså at Facebook brukes som login. 5 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dust å bruke FB som login. Lenke til kommentar
branick Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Og alle kontaktene mine som jeg "låner" spillelister fra på spotify, de får jeg jo ikke sett FØR jeg har valgt å logge meg inn via facebook? Må vel være en vei å komme utenom dette på? eller er fremgangsmåten virkelig så idiotisk? w t f Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fint å bli kvitt den før folk begynner med spotifyfacerape Lenke til kommentar
branick Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Joda, men selv om du er kvitt den, så er jo halvparten av dine venners profiler i spotify stengt, helt til de har godtatt denne dritten for å vise hele verden hva slags musikksmak de egentlig har. Kan sågar skrive i søkefeltet på spotify: spotify:user:username for å søke opp en og en av de, men for faen.. Jeg hadde 450+ der hvor mange delte min musikksmak. Ingen sjanse i havet for at jeg kan huske alle disse, og ikke minst manuellt legge de til... Lenke til kommentar
hwl Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Da er det bare å fjerne kravet om fjasbok-innlogging så er vi på gang. Dette må jo være det største surret fra spotify-gjengen på en stund... Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Og alle kontaktene mine som jeg "låner" spillelister fra på spotify, de får jeg jo ikke sett FØR jeg har valgt å logge meg inn via facebook? Må vel være en vei å komme utenom dette på? eller er fremgangsmåten virkelig så idiotisk? w t f gå inn på spillelisten deres, ctrl+a, ctrl+c, lag ny spilleliste, kall den det samme, ctrl+v problem solved Lenke til kommentar
branick Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Og alle kontaktene mine som jeg "låner" spillelister fra på spotify, de får jeg jo ikke sett FØR jeg har valgt å logge meg inn via facebook? Må vel være en vei å komme utenom dette på? eller er fremgangsmåten virkelig så idiotisk? w t f gå inn på spillelisten deres, ctrl+a, ctrl+c, lag ny spilleliste, kall den det samme, ctrl+v problem solved Jeg får jo fortsatt ikke tilgang til de jeg har abbonert på spillelistene til som jeg ikke har på facebook samtidig. Er jo halvparten av mine lister jeg bare har snublet over og abbonert på, hvordan skal jeg kopiere dette inn sa du? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvorfor sier alle hele tiden at alle uansett kan se hva du lytter til og blablabla? Det er jo bare å ikke koble Spotify opp mot FB i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tror det er mange, inkludert meg, som likte å kunne se publiserte lister fra sine facebookvenner. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det man egentlig trenger er jo en enkel funksjon som gjør at Facebook blir kjemisk fritt for alle idiotiske Spotify poster. Pr. idag må man vel inn på hver enkelt person dersom man vil skru av Spotify poster? Lenke til kommentar
Mac_31 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Pah... Tipper at dette var planen fra første stund. Først slippe en versjon av Spotify som lager masse "støy" på Facebook, og dermed "reklamere" for programmet deres for et stort publikum (dvs. alle brukerne på Facebook). Noen få dager senere oppdateres Spotify slik at man kan lettere skru av alle disse automatiske oppdateringene på facebook. Hmm... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Må logge inn på Facebook? Er det noe nytt? Har ikke merket noe tull med det jeg. Og jeg abonnerer på mange spillelister. EDIT: Nevermind, det var snakk om å se igjennom andres profiler ja... Da er jeg med. Fjern krav til Facebook-innlogging ASAP! Endret 30. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bah bytta til Wimp for lenge siden. En bedre tjeneste synes jeg. Lenke til kommentar
Lemmiwinks Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 glad jeg aldri valgte å connecte spotifien til facebook-profilen Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er jo ikke verre enn å fjerne spotify sin tilgang til å gjøre ting på din facebook konto da. Slipper man at andre blir spammet av din musikk. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Liker ikke all denne "tvangs"koblingen mot Facebook. Hva blir det neste? Nettbanken poster hvor mye penger man har igjen på konto, hvor mye man får i lønn osv, Skatteetaten poster skattetrekk, sykehusene begynner å poste hvilke sykdommer man har osv? Det er jo nesten ikke privatliv igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå