ventle Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hm. kan ikke huske å ha sett de der før. De stramme tvillingene bryter opp brua, for ikke å snakke om refleksjonene av brua. Jeg tror disse tvillingene har sneket seg inn på en oktoberfest tidligere. Men de holder seg godt, det skal de ha Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Se der ja, jeg har jo til og med kommentert i tråden. Til og med været er omtrent det samme. Godt jeg fikk inn enn annen vinkel, hvis ikke kunnee jeg jo blitt anklaget for plagiarisme Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 En litt annen vri i dag. Har hatt venderringen ganske lenge, men det har vært krevende å bruke den. Samtidig er det en helt annen tilnærming til foto jeg ikke er vant til. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 En liten tur ut, som har resultert i årets første møte med snø. Dagens alternativ Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Jula kommer visst ekstra tidlig i år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå