LordArild Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Oktoberfest 2011 Bruker: LordArild Objektiv: Nikkor AF 50mm F1.8D Kamera: D300s Deltakernivå: Kandidat Satser på at jeg klarer å fullføre, slik som jeg gjorde i fjor. Dette på tross at det er i den travleste tiden på året med skolen. Endret 30. september 2011 av LordArild Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Da er jeg klar med månedens første bilde, etter en liten rundtur i Lillehammer sentrum. Spotta til og med Jaa9 & OnklP i øyekroken der jeg gikk. Men tilbake til bildet. Sånn, da er min oktoberfest offisielt i gang.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Aner jeg et tema allerede? Første bilde er A, neste... Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Dagens bilde kommer fra Mjøsas bredder. Mye kunstinstallasjoner i området til å være en ikke alt for stor by. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hm. kan ikke huske å ha sett de der før. De stramme tvillingene bryter opp brua, for ikke å snakke om refleksjonene av brua. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Ny dag, nye muligheter osv.. Sliten i dag etter å ha skrevet oppgave til morgenkvisten. Som nevnt tidligere er byen full av installasjoner av ulike slag, blir det i dag nok et eksemplar. Denne står på byens postkontor. Har faktisk knapt rørt på fargene, lyset er faktisk slik der. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jisses. Er den fargestrukturen i objektet, eller er det speiling av noe? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Den er vel egentlig irrgrønn kobber, men det er et lys med et ganske kraftig grønnskjær som gir en refleksjon av noe slag. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 En liten bit historie. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Ny dag nye muligheter.. Ikke førnøyd med dagens fangst utendørs, så det blir et bilde fra skrivebordet. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hva er det du egentlig har tatt bilde av igår? Meget interresante linjer må jeg si. Dagens var en stilren redning. Edit: Ser ut som vi kan se mye bra linjer fra deg denne måneden Endret 5. oktober 2011 av egilh Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Bildet fra den 4. er fakkelen i Lysgårdsbakkene. OL ´94 henger fortsatt tungt igjen her i byen. Takker for tilbakemeldinger gjør måneden litt mer inspirasjon til å gjennomføre... Bare vært artig så langt. Endret 6. oktober 2011 av LordArild Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Dagens bilde er resultat av dårlig søvn og en liten tur ute på morgenkvisten med stativ. Et litt annet tempo når man er ute før folk flest er våken. Så til og med et lite rådyr midt på veien. Synd jeg ikke rakk frem til den før den ble skremt vekk av en bil. Alt for sjelden stativet blir brukt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Den fakkelsaken var jo rent merkelig. Ser den virkelig sånn ut? Minnene fra 1994 er litt tåkete, kjenner jeg. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Den fakkelsaken var jo rent merkelig. Ser den virkelig sånn ut? Minnene fra 1994 er litt tåkete, kjenner jeg. Dette er tatt på baksiden av fakkelen. Siden alt av kameraer og slikt sto inne på stadion kan det jo skjønnes at du ikke kjenner den helt igjen. Og OL ´94 er jo tross alt 17 år siden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Morsomt lys i "skjoldet" på den 3. 1 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Dagens alternativ: Endret 7. oktober 2011 av LordArild Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Sandvika er nok et godt stykke unna. Det er på Stortorget i Lillehammer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Sandvika er nok et godt stykke unna. Det er på Stortorget i Lillehammer Da lærte jeg noe nytt i dag også Vi har en statue her som kan gi noenlunde samme utsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå