Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - LordArild - 50mm AF f1.8D

Anbefalte innlegg

Oktoberfest 2011

Bruker: LordArild

Objektiv: Nikkor AF 50mm F1.8D

Kamera: D300s

Deltakernivå: Kandidat

Satser på at jeg klarer å fullføre, slik som jeg gjorde i fjor. Dette på tross at det er i den travleste tiden på året med skolen.

Endret av LordArild
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny dag, nye muligheter osv.. Sliten i dag etter å ha skrevet oppgave til morgenkvisten.

Som nevnt tidligere er byen full av installasjoner av ulike slag, blir det i dag nok et eksemplar. Denne står på byens postkontor.

post-84923-0-01452500-1317661752_thumb.jpg

Har faktisk knapt rørt på fargene, lyset er faktisk slik der.

Lenke til kommentar

Bildet fra den 4. er fakkelen i Lysgårdsbakkene. OL ´94 henger fortsatt tungt igjen her i byen.

Takker for tilbakemeldinger :) gjør måneden litt mer inspirasjon til å gjennomføre... Bare vært artig så langt.

Endret av LordArild
Lenke til kommentar

Dagens bilde er resultat av dårlig søvn og en liten tur ute på morgenkvisten med stativ. Et litt annet tempo når man er ute før folk flest er våken. Så til og med et lite rådyr midt på veien. Synd jeg ikke rakk frem til den før den ble skremt vekk av en bil. Alt for sjelden stativet blir brukt.

post-84923-0-13996900-1317910325_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Den fakkelsaken var jo rent merkelig. Ser den virkelig sånn ut? :hmm: Minnene fra 1994 er litt tåkete, kjenner jeg.

Dette er tatt på baksiden av fakkelen. Siden alt av kameraer og slikt sto inne på stadion kan det jo skjønnes at du ikke kjenner den helt igjen. Og OL ´94 er jo tross alt 17 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...