bjaa Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har en egen stil sier dem....men fy ****** og det funker kongefritt: du burde bli fotograf ass, du er virkleig konge til å ta bilder Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 var pga det møkka-kameraet ditt det! den takla ikke alle de dynamiske bevegelsene som bjaa viste frem. Snakk om multiquote da... :o Vel, du stod å rista i ekstase når du tok bilder og lo fra ende til annen ... så om det er kameraet trur jeg neppe... Har klart å ta bilder av biler jeg har dratt forbi i 90km/t og fått detaljer på felgene... Så det så.. Æddabædda! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg vil bare si, jeg har ****** ikke ledd så mye på lenge det var dritt fett syns jeg...Sosialt og greier (til å være data ^^nerd) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Finfint Bjaa!! Innsats, kaller vi det. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Snakk om multiquote da... :o Vel, du stod å rista i ekstase når du tok bilder og lo fra ende til annen ... så om det er kameraet trur jeg neppe... Har klart å ta bilder av biler jeg har dratt forbi i 90km/t og fått detaljer på felgene... Så det så.. Æddabædda! hehe.. er det rart da! bjaa med siiiin stil... og du som klassespillerstil... du så jo ut som om du danset ballett jo..og så blei du banka av "bjaa from the block" Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Nå skal ikke grandisosa mannen snakke så høyt.. Han som ikke ville delta engang... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Nå skal ikke grandisosa mannen snakke så høyt.. Han som ikke ville delta engang... jeg har full sympati for de som ikke ville bli med jeg.... Jeg tar dere jo alle, gutt på 15 år, knuser voksne menn Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Nå skal ikke grandisosa mannen snakke så høyt.. Han som ikke ville delta engang... det hadde sine grunner da... lysten var høy, men lommeboka var tooooooooom. så da ble det dommerstilling. og jeg STORKOSTE meg! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Av den enkle grunn at jeg har hatt kveldsvakter til 23.00 de siste dagene, og at jeg har vært på et 110 årslag i helga. Annengang så var BjaA blakk (?) hvis jeg ikke husker feil... Så det har ikke passet helt sammen kan man si... Men imorgen så skjer det. Seriøst? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Av den enkle grunn at jeg har hatt kveldsvakter til 23.00 de siste dagene, og at jeg har vært på et 110 årslag i helga. Annengang så var BjaA blakk (?) hvis jeg ikke husker feil... Så det har ikke passet helt sammen kan man si... Men imorgen så skjer det. Seriøst? Yupp, 4 jenter fyller, derfor et lag De ble 20, 25 , 30 og 35. Var noen søte jenter der og resten drakk jeg pene Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 wabby. hvor blir det av setningen i signaturen din da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå