Gå til innhold

Bjaa Vs Wabby

Wabby

Anbefalte innlegg

Og her kommer resultetene....

BjaA vant på serier 2-1.

Poeng:

Serie 1:

BjaA: 126

Wabby: 112

Serie 2:

BjaA: 78

Wabby: 132

Serie 3:

BjaA: 130

Wabby: 105

Totalt:

BjaA: 334

Wabby: 349

Bildene blir lagt ut etter hvert, må bare resize litt og uploade litt for å få dem på en kjapp linje...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for kampen :D

Det var virkelig morro! holdt på å le meg i hjel!

Dessuten drev dere å psyka meg ut hele tida, det er kjøss meg feige!

Vel.... Hørte kommentarer som "shake that ass" og "morra di" og andre merkverdige kommentarer når jeg skulle kaste... :lol:

Men kan vel si at du fikk de samma medisinene... Men er en del av å spille bowling det...

Lenke til kommentar
bjaa: er du lat eller .. den kastet var lat!

wabby: jeg er ikke fornøyd med linja mi lenger .. skaff meg 40Mbit :p .. neida ..

ble du slåtte av en .. vel .. ungdom? .. (man er ungdom mellom 13 og 19)

fyyyy honda!

Shit happens.. Men men, BjaA hadde noen mervedige kast som så mere ut som en påskekylling på anfetaminrus.. men men, han klarte seg bra... 40 Mbit på det råttne modemet går nok ikke... Men det finnes Unlimited som tilsvarer 10Mbit, og så har vi 2Mbit...

Noe som frister ?? :D

Lenke til kommentar
Godt å se litt god gammeldags idrettsglede her på hw.no...:D Men asså, de seriene var jo ikke allverdens å skryte av, dah...*host*

Kommer ikke her å påstår heller at jeg er en verdensmester... Må du må se helheten i det...

Du kommer ut å får sett litt på fjortisser i stramme bukser og sprettrumper... ( sikkert derfor jeg tapte :D ), man får frisk luft ( fra bilen og inn døra ) og ikke minst så er man ufattelig sosial...

Lenke til kommentar
Godt å se litt god gammeldags idrettsglede her på hw.no...:D Men asså, de seriene var jo ikke allverdens å skryte av, dah...*host*

Kommer ikke her å påstår heller at jeg er en verdensmester... Må du må se helheten i det...

Du kommer ut å får sett litt på fjortisser i stramme bukser og sprettrumper... ( sikkert derfor jeg tapte :D ), man får frisk luft ( fra bilen og inn døra ) og ikke minst så er man ufattelig sosial...

påstår du at bjaa har sprettrumpe? greit nok at han er fjortis, men sprettrumpe? jeg vet ikke jeg.. :D:lol:
Lenke til kommentar

påstår du at bjaa har sprettrumpe? greit nok at han er fjortis, men sprettrumpe? jeg vet ikke jeg.. :D:lol:

Håpte at folk her hadde vettet til å skjønne at det var jenter... Kan ikke akuratt si at jeg tenner på andre gutter... Men kansje noen har en "ting" for andre gutter... Var tross alt du som styrte kamera og kan ikke si at ALLE bildene var i focus... :lol:

Lenke til kommentar

Håpte at folk her hadde vettet til å skjønne at det var jenter... Kan ikke akuratt si at jeg tenner på andre gutter... Men kansje noen har en "ting" for andre gutter... Var tross alt du som styrte kamera og kan ikke si at ALLE bildene var i focus... :lol:

var pga det møkka-kameraet ditt det! den takla ikke alle de dynamiske bevegelsene som bjaa viste frem. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...