OscarWoHA Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du glemte flodhest Du er lagt til :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ikke at jeg skal involvere meg altfor mye her, men hva i alle dager gjør jeg på den lista? beste bowling-runda jeg har hatt er på hundreogførtiognoe... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ikke at jeg skal involvere meg altfor mye her, men hva i alle dager gjør jeg på den lista? beste bowling-runda jeg har hatt er på hundreogførtiognoe... Du kan umulig bli værre enn merkur :-? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Takker så mycket til Yummy Vil bare informere at imorgen så er det "showdown" på bowling mellom meg og BjaA. ... Og taperen skal betale maten på Peppes som vi skal spise etter... *hinte* Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Sier en ting: DEMOKRATI Stor dag for brukere av forumet... Edit: Skal prøve å ikke bli mer off-topic da... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dere er jo så sene at det ikke går ann da. Har dere fått bowlet nåda? Dere har jo mast om dette i flere uker nå. Hvorfor ikke bare ta det istedet for og være på forumet engang? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Dere er jo så sene at det ikke går ann da. Har dere fått bowlet nåda? Dere har jo mast om dette i flere uker nå. Hvorfor ikke bare ta det istedet for og være på forumet engang? Av den enkle grunn at jeg har hatt kveldsvakter til 23.00 de siste dagene, og at jeg har vært på et 110 årslag i helga. Annengang så var BjaA blakk (?) hvis jeg ikke husker feil... Så det har ikke passet helt sammen kan man si... Men imorgen så skjer det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Du kunne jo ha betalt for han da. Virker jo som dere har så god kontakt at dere stoler på hverandre og dermed kan låne ut penger. Men det svir ikke like mye og spise for andres penger selvom de er lånt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Du kunne jo ha betalt for han da. Virker jo som dere har så god kontakt at dere stoler på hverandre og dermed kan låne ut penger. Men det svir ikke like mye og spise for andres penger selvom de er lånt. Sa det, men han ville ikke... Han hadde lånt penger til en |Fake|... Men men, nok om den... imorgen skjer det... Du kan jo komme ned og delta Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hvis det ville ha kostet et par hundre kroner så greit nok ,men siden det koster et par tusen for meg og frakte rompen min over til skien så tror jeg at jeg dropper det. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Takket nei til ekstra vakt idag, pga bowlinga.... 1K,- det.. Håper det er verdt pengene :smile: Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 kommer kanskje bortom for å se på.. når skal kampen være? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 kommer kanskje bortom for å se på.. når skal kampen være? ...kampen ? ... jaja, vi skal spille bowling rundt 19.00 tiden... Flere kan jo værra med, er ikke noe pes det :smile: Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 vil ikke være med.. men kan godt se på. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Og da er vi igang... BjaA er på vei hit og da drar vi til Bowlinga..... Lurer på hvordan dette går... :o Kansje han er 1337 i bowling og bare har flippa med meg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 [18:40] +bjaA: fyr opp jettan a ;p [18:40] ·· Wab|GoNe is now known as Wab|Bwl [18:40] Wab|Bwl: den er varm og klar [18:40] ·· bjaA is now known as BowlIng Nå skjer det vi har ventet på!! Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jeg var der! og det var GANSKE utrolig! og jeg vet hvordan det gikk! har kun en ting og si... og det er Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg vet også hvem som vant ,men jeg tror ikke jeg får lov og spoile vinneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå