allyse Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg slår dere begge Kom til Oslo er i oslo når jeg skriver dette Er ikke i Oslo før Tirsdag så om du kan vente Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ettersom wabby høres mer selvsikkert ut og sier 112 poeng er like over idiotgrensa. Tipper jeg på Bjaa Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Noen som vet om noen plasser hvor man kan tippe på alt mulig? (slik som dette) man kunne jo tippe på om ungen til Martha og Ari ble en gutt eller jente, så hvorfor ikke dette? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hørt om fenomenet "veddemål"? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 når og hvor? jeg stiller opp... hvis dere ikke har spillt da... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg skal ikke si så mye når det gjelder bowling.. passerer sjelden 100 poeng, og har til og med klart å bomme på bana selv med gjerder. kula havna i bana ved siden av :-? men over til topic.. go wabby Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg er über alle i bowling, klarer å slå wabby vertfall hadde vært 1337 med en hardware compo i bowling Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 "Prøv bowling hos Bowling1 i Moldehallen!" AAARRGHH, drittlei den reklamen (dura og gikk på 1FM helt jeg slutta å høre på de, bare drittmuikk lell) Men, ja, en Bowling-konkurranse for oss på forumet hadde vørri gøy! Edit: retta på den første gangen jeg skulle skrive bowling, skrev boling... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 når og hvor? jeg stiller opp... hvis dere ikke har spillt da... Vi har ikke spilt enda.... kom til Skien/porsgrunn på avtalt tids punkt, be there Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hvis min var unødvendig hva var din da ... Min var mye bedre siden jeg begrunnet det jeg sa littegranne. Du bare slenger ut et par ord. ja men jeg er også sexy .. så jeg har rett til det .. Hvis vi skal begynne med det så greit nok. Vi kan jo få forumbrukerne til og se hvem som er mest sexy da. Bare kom med bilder og send dem så skal jeg sette sammen en post jeg. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 hvis min var unødvendig hva var din da ... Min var mye bedre siden jeg begrunnet det jeg sa littegranne. Du bare slenger ut et par ord. ja men jeg er også sexy .. så jeg har rett til det .. Hvis vi skal begynne med det så greit nok. Vi kan jo få forumbrukerne til og se hvem som er mest sexy da. Bare kom med bilder og send dem så skal jeg sette sammen en post jeg. Med min berusede tilstand og blikk som en lamm labrador så hadde jeg nok slått dere alle Er sexy som en vårkåt hest. Bare så det er sagt... Men ser at det har gått masse snakk her mens jeg har nytet alkohol... Får kaste inn en kommentar da.... Bjaa, hva sier du.... Kan du til Onsdag??? Tror jeg jobber dagen den dagen så da har jeg tid ? ... ready to lose ?? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Med min berusede tilstand og blikk som en lamm labrador så hadde jeg nok slått dere alle Er sexy som en vårkåt hest. Bare så det er sagt... OMG :o .... trur jeg må slutte å henge Forum når jeg er på fylla... :oops: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hehe, når du ksal drikke, så riv ut kablne til tastaturet og musa....SKal vedde på at du aldri klarer å sette de inn igjen når du er drita...(viss det er PS2) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Hehe, når du ksal drikke, så riv ut kablne til tastaturet og musa....SKal vedde på at du aldri klarer å sette de inn igjen når du er drita...(viss det er PS2) *kremt* Hvordan skal det gå på en laptop ??? Og den andre pc'en har trådløst tastatur og mus... Lenke til kommentar
merkur Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ingen slår meg i bowling her! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Idag er det dagen Gleder emg til å enten bli eid i bowling, eller til å knuse Bjørn Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Idag er det dagen Gleder emg til å enten bli eid i bowling, eller til å knuse Bjørn Heier på deg, men tror nok dessverre at Wabby tar deg... :x Ingen slår meg i bowling her! Skal jeg ramse opp? OK: [*]opplysningen1881 [*]SirHartge [*]allyse [*]TST [*]Sosohal [*]CFD [*]Wabby [*]bjaa [*]MarcelSB [*]Egil|B [*]Jay|-|em [*]yummi [*]SnowDOG_ [*]Ecthelion [*]DiMiles [*]HalTan [*]Josten [*]Arve87 [*]flodhest Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Idag er det dagen Gleder emg til å enten bli eid i bowling, eller til å knuse Bjørn Heier på deg, men tror nok dessverre at Wabby tar deg... :x Ingen slår meg i bowling her! Skal jeg ramse opp? OK: [*]opplysningen1881 [*]SirHartge [*]allyse [*]TST [*]Sosohal [*]CFD [*]Wabby [*]bjaa [*]MarcelSB [*]Egil|B [*]Jay|-|em [*]yummi [*]SnowDOG_ [*]Ecthelion [*]DiMiles [*]HalTan [*]Josten [*]Arve87 Du glemte flodhest Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Holder en knapp på BjaA| jeg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Alt er utsatt til Onsdag.. jeg jobber til 23.00 hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå