Wabby Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hva ****** gjør du på Downtown? Bjaa trur vel at jeg ikke har sosiale egenskaper ?? Jeg er i byen og bowler sammen noen mindre intelligente mennesker se hvor ræva jeg er ??? Jeg og Carl er i Porsgrunn, jeg er n00b i Bowling Som meg da .. hehe Denne dagen fikk jeg maks 112 poeng... Fy faan å jeg suger... Skal tidlig opp imorgen, men jeg må eie deg i Bowling engang da =D Jah... vi får se da... Hva tror dere ??? Hvem har de beste bowling egenskapene... Place your bet's og vi kommer tilbake med resultatene Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 bjaa vinner lett ... eller .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 OMG for en unødvendig post Kdog!... Nå vet ikke jeg hva Bjaa klarer ,men 112 poeng er ikke allverden da. Så jeg holder en knapp på Bjaa. (no offence altså) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hvis min var unødvendig hva var din da ... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Najs post Wabby Som sagt, jeg er ikke no god i bowling, men skal vi spille med eller uten gjerder ? Er i Oslo akkuratt nå, men jeg kommer hjem imorgen kveld.... Bare si fra wabby når vi skal bowle! Lenke til kommentar
RaT_Boy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tror nok bjaa greier det her ja :smile: Men vi får se... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Seff uten gjerde. Regner med at du klarer såpass Og nei, 112 er ikke mye, er jo så vidt over idiot grense... Best over 3 må vi kjøre... Har en tedens å være ræva på 1 runde, og kommer i siget på 2 og 3. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Oki, den er grei Sist gang jeg spilte fikk jeg trippel stight på slutten, men det var abre flaks.... Jeg guller alltid i bowling Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Oki, den er grei Sist gang jeg spilte fikk jeg trippel stight på slutten, men det var abre flaks.... Jeg guller alltid i bowling Flaks ja... bare vent... skal sende ut masse dårlig utstråling, få deg til å tanke på helt andre ting en bowling når du skal kaste og slik... *mhm* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hvis min var unødvendig hva var din da ... Min var mye bedre siden jeg begrunnet det jeg sa littegranne. Du bare slenger ut et par ord. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hvis min var unødvendig hva var din da ... Min var mye bedre siden jeg begrunnet det jeg sa littegranne. Du bare slenger ut et par ord. ja men jeg er også sexy .. så jeg har rett til det .. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 hvis min var unødvendig hva var din da ... Min var mye bedre siden jeg begrunnet det jeg sa littegranne. Du bare slenger ut et par ord. ja men jeg er også sexy .. så jeg har rett til det .. :o Ser ikke helt sammenhengen her da... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hvis min var unødvendig hva var din da ... Min var mye bedre siden jeg begrunnet det jeg sa littegranne. Du bare slenger ut et par ord. ja men jeg er også sexy .. så jeg har rett til det .. får et resonnement dere Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tror nok wabby vinner :wink: Sist gang jeg så bjaa spillte bowling med gjerder, kastet han så hardt i gjærdet at det datt ned. Uten det gjærde der ville nok bowling ballen havnet i en av de andre banene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tror nok wabby vinner :wink: Sist gang jeg så bjaa spillte bowling med gjerder, kastet han så hardt i gjærdet at det datt ned. Uten det gjærde der ville nok bowling ballen havnet i en av de andre banene. Omfg, speed hack! Oki, den er grei Sist gang jeg spilte fikk jeg trippel stight på slutten, men det var abre flaks.... Jeg guller alltid i bowling Omfg, aimbot!! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Du spiller CS ja, sosohal? Men tilbake til saken.. Tipper på wabby jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hvis min var unødvendig hva var din da ... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg slår dere begge Kom til Oslo Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Jeg slår dere begge Kom til Oslo AAAAaaaahahah... Det var det dummeste jeg har hørt siden krigen *ler så jeg griner* Skal si ifra når jeg er i Oslo jeg lillegutt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg slår dere begge Kom til Oslo er i oslo når jeg skriver dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå