martin9 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Hadde tenkt å se Torsdag kveld fra nydalen som begynner om en halvtimes tid. For øyeblikket befinner jeg meg i Nederland. Når jeg prøver å se direkte-tv på min Sumo-konto kommer det opp at de ikke kan sende i dette landet. Er det noen mulighet for å jukse seg til en annen plassering slik at jeg kan se likevel? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
runerask Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Hadde tenkt å se Torsdag kveld fra nydalen som begynner om en halvtimes tid. For øyeblikket befinner jeg meg i Nederland. Når jeg prøver å se direkte-tv på min Sumo-konto kommer det opp at de ikke kan sende i dette landet. Er det noen mulighet for å jukse seg til en annen plassering slik at jeg kan se likevel? Takk for all hjelp! Det finnes forskjellige skyggemuligheter, men da må du jo ha installert dette på en hjemmemaskin i forkant. Tips til neste gang du skal på tur :-) Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Hadde tenkt å se Torsdag kveld fra nydalen som begynner om en halvtimes tid. For øyeblikket befinner jeg meg i Nederland. Når jeg prøver å se direkte-tv på min Sumo-konto kommer det opp at de ikke kan sende i dette landet. Er det noen mulighet for å jukse seg til en annen plassering slik at jeg kan se likevel? Takk for all hjelp! Det finnes forskjellige skyggemuligheter, men da må du jo ha installert dette på en hjemmemaskin i forkant. Tips til neste gang du skal på tur :-) Jaja, da har jeg lært noe... Så det er ingen muligheter? Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nå aner jeg ikke hvordan Sumo fungerer, men du kan vel kjøre gjennom en proxy? http://hidemyass.com/proxy/ Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei! Hadde tenkt å se Torsdag kveld fra nydalen som begynner om en halvtimes tid. For øyeblikket befinner jeg meg i Nederland. Når jeg prøver å se direkte-tv på min Sumo-konto kommer det opp at de ikke kan sende i dette landet. Er det noen mulighet for å jukse seg til en annen plassering slik at jeg kan se likevel? Takk for all hjelp! Det finnes forskjellige skyggemuligheter, men da må du jo ha installert dette på en hjemmemaskin i forkant. Tips til neste gang du skal på tur :-) Noen eksempler (steg for steg) hvordan en setter det opp? Kunne tenkt meg noe samme selv. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei! Hadde tenkt å se Torsdag kveld fra nydalen som begynner om en halvtimes tid. For øyeblikket befinner jeg meg i Nederland. Når jeg prøver å se direkte-tv på min Sumo-konto kommer det opp at de ikke kan sende i dette landet. Er det noen mulighet for å jukse seg til en annen plassering slik at jeg kan se likevel? Takk for all hjelp! Det finnes forskjellige skyggemuligheter, men da må du jo ha installert dette på en hjemmemaskin i forkant. Tips til neste gang du skal på tur :-) Noen eksempler (steg for steg) hvordan en setter det opp? Kunne tenkt meg noe samme selv. Jeg bruker logmein.com Bare å gå inn å sjekke, alt skal være beskrevet på siden. Ulempen med gratis-versjonen er at man ikke har lyd og fildelingen. Fildeling kan man fikse med å sende epost til deg selv. Finnes flere andre også... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Hadde tenkt å se Torsdag kveld fra nydalen som begynner om en halvtimes tid. For øyeblikket befinner jeg meg i Nederland. Når jeg prøver å se direkte-tv på min Sumo-konto kommer det opp at de ikke kan sende i dette landet. Er det noen mulighet for å jukse seg til en annen plassering slik at jeg kan se likevel? Takk for all hjelp! Det finnes forskjellige skyggemuligheter, men da må du jo ha installert dette på en hjemmemaskin i forkant. Tips til neste gang du skal på tur :-) Noen eksempler (steg for steg) hvordan en setter det opp? Kunne tenkt meg noe samme selv. Jeg bruker logmein.com Bare å gå inn å sjekke, alt skal være beskrevet på siden. Ulempen med gratis-versjonen er at man ikke har lyd og fildelingen. Fildeling kan man fikse med å sende epost til deg selv. Finnes flere andre også... Vil si logmein er ganske dårlig alternativ for å kunne streame live video i utlandet. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Vil si logmein er ganske dårlig alternativ for å kunne streame live video i utlandet. Jeg har bare erfaring fra gratisversjonen, og den er nok ikke særlig tess til å streame film, nei. Regner med at betalingsversjonene er ganske mye bedre. Har du prøvd dem? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg bruker Logmein (og Teamviewer) flere ganger daglig, men da til å gjøre vanlige operasjoner på maskinen hjemme mens jeg er fysisk borte fra maskinen. Å bruke dette til å vise en videostrøm vil kreve ekstremt mye bedre linje (og kanskje hw?) enn selve videostrømmen pga bla. videocodecene som brukes i en vanlig videostrøm har mye bedre forutsetninger til å fungere optimalt for dette enn det logmein ol. kan bruke til sitt bruk. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 ER det ikke bare å bruke noe sånt som SuperVPN som lurer de til å tro at du er norsk? Lenke til kommentar
teknolicious Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 jeg anbefaler dere å bruke overplay. Jeg bor selv i utlandet og bruker den vpn-tjenesten daglig til, nettopp, det å se norsk nett-tv. jeg har skrevet en sak om hvilke nettjenester jeg betaler for: http://www.teknolicious.com/2011/10/22/nettjenestene-jeg-gledelig-betaler-for/ eventuelt om du er enig med meg om at 10 dollars er verdt så kan du jo bare gå rett til OverPlay Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 slingbox? http://www.slingmedia.com/ Lenke til kommentar
runerask Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 jeg anbefaler dere å bruke overplay. Jeg bor selv i utlandet og bruker den vpn-tjenesten daglig til, nettopp, det å se norsk nett-tv. jeg har skrevet en sak om hvilke nettjenester jeg betaler for: http://www.teknolicious.com/2011/10/22/nettjenestene-jeg-gledelig-betaler-for/ eventuelt om du er enig med meg om at 10 dollars er verdt så kan du jo bare gå rett til OverPlay Hvordan virker denne hvis banditter ønsker å gjemme seg bort på nettet? Bare litt nysgjerrig xD Litt dumt om politi har en kriminell sak gående å leter på andre siden av jorden, fordi det er der IP-adressen er...hahaha Lenke til kommentar
teknolicious Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 dette funker veldig godt for banditter tror jeg... jeg har ikke peiling på hvor mye informasjon politiet kan få ut om trafikken på en VPN-server, men mange bruker det til å gjemme seg DLD, om ikke politiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå