petterpann Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dette er sikkert ikke så uvanlig, men i sommer hadde jeg vært sammen med kjæresten i et år før det ble slutt. Det var egentlig litt for mye krangling, men har siden vært nære venner. Uten å fortelle meg det har hun helt ut av det blå plutselig fått seg ny type.. hun vil fremdeles være venner, men nå er jeg ganske ubetydelig for henne, selv som venn. Ganske slitsomt.. gode tips om hvordan takle dette? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Drit i å være venn med henne. 9 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Støtter den. Du gjør deg selv, den nye typen og eksen en tjeneste ved å gjøre det. Det er ikke lett, men du må se på det positive som kan komme ut av å kutte henne ut, istedet for det negative. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Hun har blitt sammen med det nye fyren relativt fort, uten å kjenne han noe særlig. Hadde i grunn et lite håp om at det var ting med han hun ikke likte og fant ut hva hun savnet med meg, men det blir bare ønsketenking. Er jo hun som står fast på at hun vil vi skal være venner, uansett hvor irriterende jeg måtte være. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Så du må fortsatt stå på pinne for henne? Gjør det hardt og brutalt og slett henne fra telefon, face og annet og unngå henne ellers i andre sammenhenger. 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Gjør det hardt og brutalt og slett henne fra telefon, face og annet og unngå henne ellers i andre sammenhenger. 3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Du har virkelig satt deg i en situasjon som du ender opp som den store taperen i. Slutt og drit deg ut, du trenger ikke henne! Det er disse situasjonenen som gjør "fortsatt venner"-sitasjoner så ubrukelige. Kom deg videre, det blir ikke noe mellom dere igjen og dere er heller ikke sjelevenner. Hva skal man uansett med venner som får deg til å føle deg sånn? Stop livin' in the past. It's time to look forward Endret 30. september 2011 av Demantios 1 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Du har virkelig satt deg i en situasjon som du ender opp som den store taperen i. Slutt og drit deg ut, du trenger ikke henne! Det er disse situasjonenen som gjør "fortsatt venner"-sitasjoner så ubrukelige. Kom deg videre, det blir ikke noe mellom dere igjen og dere er heller ikke sjelevenner. Hva skal man uansett med venner som får deg til å føle deg sånn? Stop livin' in the past. It's time to look forward Ja, og jeg føler meg som en stor taper. Det var hun som tryglet seg til det meste, selv om det var hun som gjorde det slutt og jeg fikk nye jentevenner. Uten forvarsel finner hun seg annen gutt og nærmest driter i meg. Klarer ikke å få sinnet til å gå vekk. Har aldri følt så sterkt behov for å ønske noen så lite lykke. I tillegg kjenner hun ikke vedkommende noe særlig. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, og jeg føler meg som en stor taper. Det var hun som tryglet seg til det meste, selv om det var hun som gjorde det slutt og jeg fikk nye jentevenner. Uten forvarsel finner hun seg annen gutt og nærmest driter i meg. Klarer ikke å få sinnet til å gå vekk. Har aldri følt så sterkt behov for å ønske noen så lite lykke. I tillegg kjenner hun ikke vedkommende noe særlig. Det irriterer meg. Det er ikke ditt problem, heller ikke noe du har noe med eller bør gidde å bry deg med Hun er din fortid, ikke la det forfølge deg Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det å fortsette som "venner" etterpå er bare rart og unaturlig, abandon ship. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Var jo hun som på død og liv ville være det.. Ante fred og ingen fare før hun plutselig var med en annen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du kan håpe på at forholdet de har blir å suge så mye at hun kommer krypende tilbake, men da er det opp til deg å drite i henne om du vil beholde selvrespekten og "vinnerfølelsen". Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Den beste hevnen er et liv levd til det ytterste. Dør eksen min eller den nye kjæresten en smertefull død er det fint det og. Lov å håpe, statistisk sett er det ikke umulig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Den beste hevnen er et liv levd til det ytterste. Dør eksen min eller den nye kjæresten en smertefull død er det fint det og. Lov å håpe, statistisk sett er det ikke umulig. Ønsker du eksen din og typen hennes dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Eneste fornuftige er som alle andre her sier, dropp kjerringa og se deg aldri tilbake. Endret 1. oktober 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg er enig med de samtlige i denne tråden. Kutt kontakten og unngå henne for enhver pris! Glem at hun noen gang eksisterte i allefall nå i denne fasen. Etterhvert vil det gå lettere og lettere, og da kan du kanskje ha noe som ligner på sporadisk kontakt igjen. Det blir bedre etterhvert. Lykke til. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Den nye kjæresten sparket sin samboer, som han bygde et hus med, etter 7 år ut på gaten. Eksen min som jeg fulgte til tre forskjellige psykologer, hadde fullmakt hos NAV på vegne av hun. Jeg stilte alltid opp for henne. De ble kjent over flere år på msn, hun unnskyldte seg med angsten sin og at hun ikke hadde noen venner. Hatet er så intenst at jeg har prøvd psykolog til og med. Om jeg tenker for mye på det svetter jeg av sinne og knuser noe. Ja, jeg hater de to mer en jødene hater nazismen. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Den nye kjæresten sparket sin samboer, som han bygde et hus med, etter 7 år ut på gaten. Eksen min som jeg fulgte til tre forskjellige psykologer, hadde fullmakt hos NAV på vegne av hun. Jeg stilte alltid opp for henne. De ble kjent over flere år på msn, hun unnskyldte seg med angsten sin og at hun ikke hadde noen venner. Hatet er så intenst at jeg har prøvd psykolog til og med. Om jeg tenker for mye på det svetter jeg av sinne og knuser noe. Ja, jeg hater de to mer en jødene hater nazismen. Meget sterk historie. Takk for at du delte den med oss. ++ Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er litt kjedelig ja, når angsten hindret henne i gå på butikken. Men ikke i fra å være med han hjem å ligge med ham. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er det som er så synd. Disse jentene er så redde for det som er ukjent at de heller velger den trygge, kjente løsningen. Selvom det skulle vise seg å være en real drittsekk. Da har de i hvert fall følelsen av at noen bryr seg, om varmen og kjærligheten. Enn hvor falsk den er finner de på nye grunner og forklaringer for hvorfor de blir behandlet som dritt. End ond og meget trist sirkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå