Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fint og skarpt, godt lys, absolutt en bra start synes jeg - savner bare stetten her Ser delikat og godt ut! Stilig det forrige også, med lys og mørke områder om hverandre. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 For å si det sånn var det ikke første forsøket, så min fine,hvite papirgulv/bakgrunn ble noe preget av væskesøl etterhvert.... Så da ble det kutting av stett. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Festens to siste bilder... Torsdag 27. oktober Søndag 30. oktober Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sterk innspurt! Liker særlig komponeringen av "urban forskjønnelse" i går – minner meg om tre japanske scroller ved siden av hverandre – og kudos for et av festens mest humoristiske høstlandskap 27. oktober. Synes også eksponeringen i Holmenkollen var god. Ingen lett oppgave det der. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Sterk innspurt! Liker særlig komponeringen av "urban forskjønnelse" i går – minner meg om tre japanske scroller ved siden av hverandre – og kudos for et av festens mest humoristiske høstlandskap 27. oktober. Synes også eksponeringen i Holmenkollen var god. Ingen lett oppgave det der. Takk for det. De tre herrene/fruene kom jeg over i et blomsterbed... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Godt gjennomført fest awesnes! Siste her falt veldig i smak. Bra plassering av motivet i bildeflaten. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Godt gjennomført fest awesnes! Siste her falt veldig i smak. Bra plassering av motivet i bildeflaten. Tak for det KSunhill! Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ikke så værst i det hele tatt dette her. Har storkost meg med flere av bildene dine! Utdeoen står seg fremdeles ut i tråden din Awsome! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Ikke så værst i det hele tatt dette her. Har storkost meg med flere av bildene dine! Utdeoen står seg fremdeles ut i tråden din Awsome! Takk for det Tug-man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå