Trondster Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er morsomt med konvertering, ja - skulle bare hatt blenderstyring. Det kommer, men det blir nok (for) dyrt.. Men - nå lakker og lir Oktoberfesten mot slutten. Har lenge tenkt på å ta dette bildet, og tenkte jeg kunne ha det med her. Skulle bare ha en stjerneklar himmel. Og det er nå noen dager siden jeg har sett - normen har vært skydekke og tett tåke.. Jaja - man tager hva man haver, med lysforurensning og alt sammen. Men - i stedet for stjerneklar himmel og bitteliten blender, så ble det dette: *rensker dyp, hvesende stemme* "Now witness the firepower.. 31. Oktober - ..of this fully ARMED and OPERATIONAL battle station!" ISO 400, f/5.6, 10s ..Selv om - ahem - den "egentlige" laseren nok skulle vært på "litt" mer enn 30 mW, da.. Og jada - det er hr. eks-Senator som egentlig kommer med replikken, men Vader er kulere. Det var en morsom måned med 50mm! Gleder meg til nå å forhåpentligvis få tid til å gå gjennom de andre oktoberfestene og kommentere mer der også! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Uffda...action i den avslutningen. Takk for denne Oktober-festen ja. Variert og interessant bilde-tråd her som vanlig Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mange fine bilder også i avslutningen her ja. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Herlig avslutning, gir gode minner tilbake til de gamle filmene (skal ikke late som jeg vet hvilken film sitatet er fra, men kan det være den første?). Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Herlig Oktoberfest, med mange bra bilder! Bra jobba som alltid. Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 1. 6. og 14 er mine favoritter. Ellers har du jo mange kule gule.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå