Trondster Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takker for skryt om lille pjokken - syntes gliset og glimtet i øynene satt bra her.. Men! Nå er vi på dag tre, og det er på høy tid med festens første ..nødløsning. Her klassisk dansk nammenam - Kamsteg med fleskesvær! Og så fin bokeh i tyttebærsyltetøyet! 3. Oktober - Om nom XL ISO 1600, f/2, 1/40s 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dag 3 var da en helt klar "skivebom". Den brune drikken er jo ikke i fokusplanet Neida... Men ikke rettferdig å servere delikate matbilder når folk prøver å slanke seg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Oi, oi...julemat allerede..slikt som kalles lavkarbo det der kanskje Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, både i tyttebærsyltetøyet og på potetene. Men er det Bokehøl i flaska tro... 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja, både i tyttebærsyltetøyet og på potetene. Men er det Bokehøl i flaska tro... :!: :!: :!: Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 3. Oktober - Om nom XL Det der er om nom. Både bildemessig og smaksmessig. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bokehen i tyttebær og svor er til å spise opp men det blir litt mye saus og kål Og muligens et lite magentastikk Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Litt magentastikk kan det godt være - røtent å ta bilder i sparepærelys - blir lett skjeve farger, og Photoshops mest tilgjengelige justeringsmuligheter er best til "vanlig" dagslys.. Men - inspirert av k.n.bs kommentar får dere her en glittersokk med litt 4. Oktober - Bock - eh - øl. ISO 100, f/2, 0.6s Morsomt med bokehsirkler fra reflektert metall - sirklene omkring er ikke jevnt opplyste bokehflater, men mange, mange små gule flammer fra to stearinlys og hvite mønstre fra en lysekrone.. Endret 4. oktober 2011 av Trondster 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flotte sirkler. Og god Trondster-humor... Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 "Sjukt" uttrykk. Tror ikke jeg har sett noe tilsvarende før. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flotte sirkler. Og god Trondster-humor... Enig...og flotte farger... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Må være den særeste bokeh'en jeg har noen gang sett... Jeg fikk følelsen av dagen derpå en alt for fuktig fest av å se på bilde... Imponerende Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 He, he. Der kom ølen ja. Lurer på om Bokeh-sjokk er en diagnose? Tror du må føre på en undertekst på bildene dine hvis du printer dem ut: "Noli turbare circulos meos". Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fascinerende sistbilde. Lurer på hva jeg ser på, og hva ølen har med det hele å gjøre. Bildetittelen forklarte det hele, artig! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) 2 Oktober: Fantastisk uttrykk, perfekt fanget! Endret 5. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Bokehen var her forresten helt utmerket - se så bløt og fin overgang! Litt underlige former på grunn av lyset, ikke bokehegenskapene som sådan.. Og ellers - her er mitt input til størrelse på kamerahus og hva som går i jakkelomma eller ikke. Merk - det "store" huset her har ikke en gang batterigrep! 5. Oktober - Skala ISO 100, f/4, 1/60s ..Forresten noen som har tips til å fjerne uønskede rootkits? Hei, vent nå - jeg installerer det jo frivillig. Noen som har software til å "fjerne rootkits", mener jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skarpt og fint bilde...og hvert til sitt bruk Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 ..Forresten noen som har tips til å fjerne uønskede rootkits? Hei, vent nå - jeg installerer det jo frivillig. Noen som har software til å "fjerne rootkits", mener jeg. Følger med OS'et heter "Format" Lenke til kommentar
egilh Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Det teller jo ikke, det er en analog Flott bockeh, selv om det er feil type. Dagens er også skarpt og fint, bra formidling av størrelsesforskjell, dog litt forstyrrende underlag? Dog ikke like bra som svigermors Endret 5. oktober 2011 av egilh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå