Loefthal Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Jau, GPU-Z er et enkelt alternativ, men du må da ut av spillet for å sjekke. MSI Afterburner lar deg etter konfigurasjon se alt fra fps og temperatur til klokkefrekvenser og belastning ingame. Gå inn på innstillinger og "Monitoring" så finner du ut av det. Litt knoting, men det er verdt det Edit: For enkel måling av fps kan du bruke Fraps. Endret 4. oktober 2011 av Komakino Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Nå får jeg den DirectX-feilmeldingen temmelig ofte. Bør jeg avinstallere DirectX og installere den på ny? Lenke til kommentar
beirch Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg får også denne feilmeldingen ganske ofte Noen gode tips? For meg ser det ut som din versjon av directx er korrupt på en eller annen måte. Nå får jeg den DirectX-feilmeldingen temmelig ofte. Bør jeg avinstallere DirectX og installere den på ny? Ja gjør det hvis du får det til. Har aldri avinstallert directx så vet ikke hvordan man gjør det , men du får se hva du får til Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nå får jeg den DirectX-feilmeldingen temmelig ofte. Bør jeg avinstallere DirectX og installere den på ny? Ville ha reinstallert DirectX ja, samt reinstallere drivere til skjermkortet. Drivere til hovedkortet (chipsett) bør også oppdateres. Linjen du har er mer enn bra nok til spilling på nett, så problemene skal ikke ligge der. Lenke til kommentar
Riicci Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei! Jeg har nesten samme prøblem.. bortsett fra at det ikke lagger i det hele tatt, selv om jeg spiller på high og ultra men plutselig blir jeg kastet ut av servern, og det står "your connection to the server has timed out" . dette skjer etter kort tid, vær eneste gang jeg starter bf3. skjer også ofte inne i spillet, som er det mest irriterende! Håper noen kan hjelpe tror egentlig det er internett... har internett fra telenor, men de har dårlig linjer her jeg bor. - Riicci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå