smort1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sommerdag idag! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fint oversiktsbilde med de flotte fjella i bakgrunn. Varmt er det her på Østlandet også, så jeg tror sommeren kommer nå Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 HER OXO DEILIG SOMMERDAG..SÅ NYDELIG NATUR,FJELLTOPPER OSV,REGNER MED DU KOSTE DEG I SLEN JA...HÅPER PÅ FLERE..MANGE SÅNNE DAGER TIL.. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ser du har hatt det morsomt med å kaste singel på naboens garasjetak Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Fint oversiktsbilde med de flotte fjella i bakgrunn. Varmt er det her på Østlandet også, så jeg tror sommeren kommer nå Takker Melvin! Ja, nå er sommeren her! De 2 siste dager middag på verandaen i 20 grader og sol, og i morges frokost ute i 18 grader! (men i kveld regner det igjen, men fine grader da....) HER OXO DEILIG SOMMERDAG..SÅ NYDELIG NATUR,FJELLTOPPER OSV,REGNER MED DU KOSTE DEG I SLEN JA...HÅPER PÅ FLERE..MANGE SÅNNE DAGER TIL.. Takker jeanetteroger! vi har flott natru her ja, og flott deilig sommervær de siste dager (til og med frokost på verandaen i morges), men i kveld kom regnet igjen... Ser du har hatt det morsomt med å kaste singel på naboens garasjetak Takker Tjernshaugen! Sans for detaljer du ja! Jo, vi har hobbysyssel no.1 hvor vi deler ut 10 småstein til hver og den som kaster og får flest steiner liggende igjen på garasjetaket får en is.... (jeg vinner hver gang)... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ser du har hatt det morsomt med å kaste singel på naboens garasjetak Takker Tjernshaugen! Sans for detaljer du ja! Jo, vi har hobbysyssel no.1 hvor vi deler ut 10 småstein til hver og den som kaster og får flest steiner liggende igjen på garasjetaket får en is.... (jeg vinner hver gang)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg