Gå til innhold

Dell Dimension 9200 - Q6600 2,4ghz / 8800GTX 768mb / 4gb ram / 375W PSU - Forslag til ny GPU?

1Rub1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm eller for all del, om du kan få mer strøm så sats på nytt skjermkort, testet nettopp ut battlefield 3 beta selv, og med Q6600 på 2.5ghz og Asus 570GTX så dro spillet HELT topp med deler satt på ultra og resten high med 1650x1050 oppløsning. Å regner med spillet bare blir å være smoothere når er ferdig produkt? var sikker på jeg kom til å slite med denne prosessoren, jaja :)

Lenke til kommentar

Har vel egentlig bestilt ny PC nå, begynte med en PSU hvorpå jeg fant ut at jeg også trengte nytt skjermkort, og da må jo jeg ha ny prosessor osvosv... Jaja, kjekt med nytt utstyr, selv om jeg fremdeles mener at Q6600 er en knakanes god prosessor. Må prøve å bruke den på et eller annet vis videre.

Lenke til kommentar

hmmm eller for all del, om du kan få mer strøm så sats på nytt skjermkort, testet nettopp ut battlefield 3 beta selv, og med Q6600 på 2.5ghz og Asus 570GTX så dro spillet HELT topp med deler satt på ultra og resten high med 1650x1050 oppløsning. Å regner med spillet bare blir å være smoothere når er ferdig produkt? var sikker på jeg kom til å slite med denne prosessoren, jaja :)

Kult å høre! Ser ut som jeg lander på 6870 eller 560. Fungerer det ikke så sender jeg det i retur.

Endret av 1Rub1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...