Gå til innhold

Har problemer med WMP, trenger litt help ;)

Halky

Anbefalte innlegg

Altså jeg bruker WMP i all hovedsak til å rippe cd'er med osv, da jeg syntes det funker meget godt til det :D Men nå i det siste så har jeg hatt problemer med og få til det å funke, eller selvfølgelig kan jeg rippe alle cd'ene jeg setter inn i cdromen. Men hvis jeg gjør det så får jeg bare ukjent album, sanger osv... WMP finner ikke lengre noe navn på albumene eller sangene jeg vil rippe, selv om jeg bruker den søkefunksjonen som man kan søke opp album informasjon og der finner den albumet og alle sangene. Men når jeg fullfører den så endrer ikke den noe, alt blir bare ukjent :( Så det virker som det er ett eller annet feil som hindrer den i og oppdatere informasjonen og legge til alt av album navn og sang tiler.

Noen andre her inne som har vært borti samme problem? Eller har tips til andre gode rippe program som også legger til alt av album navn og titler på sangene osv.. så setter jeg stor pris på det :D Har Winamp installert her fra før, men uten pro versjonen av den så får jeg ikke rippet til MP3.

Btw så nå at denne her skulle ligge i W7 avdelingen her på forumet så noen kan gjerne flytte den ditt ;) Da jeg selvfølgelig kjører W7 :D

Endret av Halky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen andre her som har vært borti det samme problemet her? :(

Har nå prøvd og re installert/slå av-på WMP uten at det hjalp, programmet vil fortsatt ikke laste ned/lese album informasjonen som ligger på cd'n. Merkelig egentlig da jeg ikke hadde dette problemet før, det dukket først opp etter at jeg la inn oset på nytt på denne sdd disken min tidligere i sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...