AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Jeg fant en jente på Møteplassen som virket svært lik meg på mange måter. Men jeg er redd for å introdusere meg feil. Hvordan burde jeg innlede en slik samtale? Føler jeg er på viddene med denne: Hei. Du var pen på bildet. Jeg ser vi har ganske så lik personlighet, kanskje vi kan bli bedre kjent? Jeg er også røyk og snusfri. Jeg er også ute etter et seriøst forhold, er barnløs, bor i *by*. Jeg har i mitt tidligere forhold alltid vært innstilt på å vise initiativ, være der for når det trengs, og forsøke å finne på ting sammen. Jeg viser alltid respekt og tar et nei for et nei. Jeg liker å lytte i samtaler, men kan også bidra med diskusjoner selv. Jeg vet jeg er året yngre enn du søker, men jeg kan garantere at oppførselen min ligger noen år over snittet. Håper du vil gi meg en sjanse. Postet av anonym: b64ed30f68998d644f358972b250d915 Endret 29. september 2011 av AltF4 Endret etter forfatters ønske. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Syns du heller skal skrive det kort og godt. F.eks "skal vi møtes"? Ja finner du ut som hun er interresert eller ikke Endret 29. september 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 * Ikke nevn noe om alder. * Fortell mer om deg selv annet enn at dere er like. Mer typ "wow! Digger du også å drepe koalabjørner for nytelsens skyld? Hah, trodde jeg var den eneste som følte det slik. Tenkte å dra på koalajakt til neste år.. Vi kunne jo tatt oss en tur og lemlestet koalaer i solnedgangen " 2 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 * Ikke nevn noe om alder. * Fortell mer om deg selv annet enn at dere er like. Mer typ "wow! Digger du også å drepe koalabjørner for nytelsens skyld? Hah, trodde jeg var den eneste som følte det slik. Tenkte å dra på koalajakt til neste år.. Vi kunne jo tatt oss en tur og lemlestet koalaer i solnedgangen " Dette synes jeg ikke du skal gjøre. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dette synes jeg ikke du skal gjøre. "Skal vi møtes" er alt for direkte når de ikke har tatt kontakt en gang. Gjør som melkekartong sier, og skill deg ut fra de 95% andre kjedelige på datingsider Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Personlig synes jeg slike sider er ganske vanskelige. Jenter blir generelt bombet ned av henvendelser fra gutter, så man må som regel gjøre en grei innsats for å ro noe i land. Endret 29. september 2011 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hun vil sannsynligvis overse alt du finner på å skrive, trykke seg rett inn på profilen din og ta en avgjørelse basert på hva hun synes om bildene dine. Med andre ord, kort og enkelt gjør nytten. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 "Hei! Er du på sukker?" WIN! 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 For all del, ikke skriv så langt. Det er ikke en søknad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du tror ikke hu får nok av "hei, treffes?". Så du må nok skille deg litt ut, men ikke kom med en formell søknad om hvorfor du vil inngå et privat forhold med denne jenta. Og som nevnt over, hu kommer ikke til å nilese det du skriver, men kikke på profilen og ta det derifra. Det du skriver i førstepost virker, for meg, som tilsvarende "min største ulempe er at jeg gir for mye av meg selv". Veldig klisje, som er kjedelig å lese, med mindre du er meget dyktig med ord og klarer å gi det en ironisk klang. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er en grunn til at jenter skriver advarsler på profilsiden sin om de ikke er interessert i å møte andre osv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er en grunn til at jenter skriver advarsler på profilsiden sin om de ikke er interessert i å møte andre osv. På møteplassen? Skal registrere meg på sexdate og skrive jeg ikke er ute etter sex, bare ute etter å dele bilder av Justin Bieber Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kanskje ikke på Møteplassen, men har observert dette på andre nettsteder. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Personlig finner jeg hvertfall dette datingsidegreiene helt umulig. Prøvd med masse forskjellige måter å kontakte jenter på. Alt fra å bare åpne chatten, via "hei, lyst å chatte?" til lange "søknader" ingen har svart så langt. Jeg kommer hvertfall ikke til å betale mer for de tjenestene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Enig, det er svært sjeldent man får napp. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Les her: http://www.0330.no/2011/05/nettdating-samleartikkel.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå