parkTwintip Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg skal kjøpe nye twintipski jeg liker og stå i park, men også i pudder snø er disse skiene noe bra for det? http://www.oslosportslager.no/produkt/ledge-twintipski-pakkepriser-1011-24785.aspx Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en titt på Line Afterbang eller Salamon Suspect, jeg hadde ventet til 2011/2012 skiene kommer, er som oftest store tilbud i Oslo området rundt månedsskifte oktober/desember. Hvor mye penger vill du legge i skiene? Lenke til kommentar
parkTwintip Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Jeg kan bruke mellom 1000-4000 på skia, men skal kjøpe pakke med twintip og binding Vet du noen andre ski som passer Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ta en tur til Rå Sport i Oslo, de kan lage en god deal for deg. Selv fikk jeg Salamon Suspect 176, Marker Ram bindinger og Salamon SPK Pro Støvler til 5000,- Völkl lager gode ski, men de er mer for nybegynnere etter min mening. Jeg startet med Völkl ledge og gikk over til Armada så Line og har nå endt opp på Salamon. Kjører du Pipe, Slopestyle eller Big Air? Eller en god blanding? Lenke til kommentar
parkTwintip Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Vet du om salamon suspect er noe lette. Jeg kjører litt blanding, men kjører nesten bare park så liker og ha litt lette ski. Lenke til kommentar
parkTwintip Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Jeg kommer til og ta en tur innom rå sport og se på skia som er der. Hvis det du sier at man kan få salomon suspect pakken for 5000 tror jeg at jeg går for de Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da er Line Afterbang eller Salamon Suspect skiene for deg. Line er absolutt lettest, og funker jævli bra til alt innenfor park, men hvis du søker stabilitet i skien til Big Airs i tilegg er suspect et godt valg. Det er ikke mye forskjell i vekt men jeg foretrekker mer stabilitet i skien Lenke til kommentar
parkTwintip Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Ok tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå