Gå til innhold

Hjelp ved kjøp av LED TV

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært hos en kompis av meg vurderer jeg sterkt å kjøpe meg en ny 55" LED tv.

Han hadde denne tror jeg

http://www.dinside.no/878753/philips-7000-serien-pfl7606

Leste testen og skjønner ut fra det at det er en veldig god tv. I tillegg har jeg jo sett den live.

Det eneste jeg er redd for er å kjøpe katta i sekken. Skjønner at tver og sånn er gamle etter en uke, men ville allikevel spørre her.

Er det noen her som har noen andre anbefalinger til LED tver jeg kan kjøpte meg i steden for denne? Bør helst ikke ligger over 12 - 13 000 i pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte selv LG 55" LW 450n\4500

Den har ikke smart tv funksjon og 1 mindre HDMI sak enn philips'n. Men er godt fornøyd med Tvn og 3d effektene som passiv gir. Bedre enn på kino ihvertfall. Så passiv er absolutt å anbefale, og den jeg kjøpte på netonnet var det 7 par briller inkl.

Personlig har alt fra Philips funka særs dårlig. Eneste jeg tørr kjøpe der er kjøkken saker eller barbermaskin sak. Som det ikke er så farlig med.

Lenke til kommentar

Jeg er også interessert i den Phillips TVen. Passiv 3D frister da jeg ikke er noe fan av aktive briller. Her er en litt større test av TVen.

Alternativt har Sony en litt rimeligere sak. Testen finner du her

Hvis du er villig til å gå ned i størrelse, tror jeg nok denne TVen er bedre en de nevnt over.

Har sett på den Sony tven og. Den er jo litt rimeligere og det virker som om det bare er ambilight man betaler ekstra for på philipsen.

Har en 2 år gammel 40" Sony LCD nå og har ingenting å utsette på den. Eneste er at den er litt for liten for stua mi.

Er det noen som har erfaringer med Sony tven?

Lenke til kommentar

Philips hadde en litt trang overgang til flat tv-er hvor de produserte en rekke ekstremt dårlige skjermer. Trist for dem egentlig siden de var så sterke på CRT. De siste årene derimot har selskapet produsert en rekke skikkelig gode tv-er.

Deres baklyste LED modeller er ekstremt bra.

Med andre ord er det ingen grunn til å styre unna denne tv-en... Hvis du derimot skal bruke tv-en til spill er det mulig du burde velge noe annet enn LED. Systemet gir nemlig problematisk mye input lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...